تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819188256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيش بازي لورکوزن-دورتموند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پیش بازی لورکوزن-دورتموند
دو تيم بايرلورکوزن و دورتموند، امروز در ورزشگاه باي آرنا شهر لورکوزن به مصاف يکديگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند با شروعی ضعیف در نیم فصل اول، هم امتیاز با تیم قعر جدول در رده ی هفدهم قرار دارد و حالا کلوپ قصد دارد نیم فصل دوم را با پیروزی شروع کند.

بایر لورکوزن

شاگردان راجرز اشمیت با کسب 28 امتیاز از 17 بازی، در رده ی سوم جدول بوندس لیگا قرار دارند ولی 17 امتیاز با تیم صدر جدول و 7 امتیاز با تیم دوم فاصله دارند. لورکوزن در 5 بازی اخیر خود، 2 تساوی، 2 پیروزی و 1 شکست کسب کرده و پس از 6 هفته استراحت، آنها می‌خواهند با قدرت مقابل تیم قعر جدولی دورتموند، شروعی خوب داشته باشند تا رتبه ی سوم خود در جدول را از دست ندهند. کمپ نیم فصل لورکوزن در آمریکا برگزار شد که آنها در دیداری دوستانه موفق شدند 4-1 ماینز را شکست دهند. با این حال، آنها دو بازیکن اصلی خود را به دلیل حضور در جام ملت‌های آسیا در اختیار ندارند. رابی کروز استرالیایی و سان هونگ مین کره ای، هر دو برای فینال جام ملت‌ها، در استرالیا حضور دارند و قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود. یداوای، تنها مصدوم لورکوزن است که به این دیدار نخواهد رسید.

دورتموند

شاگردان یورگن کلوپ با کسب تنها 15 امتیاز از 17 بازی، در رده ی هفدهم جدول و هم امتیاز با تیم قعرنشین قرار گرفته اند. دورتموند فصل کابوس واری را سپری می‌کند و بازیکنان اصلی این تیم نیز قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود. با این حال، آنها در تعطیلات نیم فصل، نتایج نسبتا خوبی کسب کردند و از 4 بازی خود، موفق به کسب پیروزی در 3 بازی شدند. آمار آنها مقابل لورکوزن هم تقریبا برابر با حریف است. در حقیقت، در 5 بازی اخیر انجام شده بین دو تیم، 2 پیروزی سهم لورکوزن و دو پیروزی سهم دورتموند بوده و دیگر بازی با تساوی به پایان رسیده است.میکل لانگراک، دروازه بان استرالیایی دورتموند به دلیل حضور در جام ملت‌ها نمی‌تواند تیمش را همراهی کند ولی شینجی کاگاوا پس از حذف ژاپن، به آلمان بازگشته و در بازی امروز احتمالا حضور خواهد داشت. همچنین پاتریک اوبامیانگ نیز پس از حذف گابون از جام ملت‌های آفریقا، به تمرینات تیمش بازگشته است. سباستین کهل و بندر، به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود ولی گروسکروتز، از مصدومیتش ریکاوری کرده و می‌تواند تیمش را همراهی کند.





1393/11/11 11:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن