تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819555273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«سفید سیاه خاکستری» میهمان ناخوانده، دلقک و شاگرد اول هفته!


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: «سفید سیاه خاکستری»
میهمان ناخوانده، دلقک و شاگرد اول هفته!
در هفته گذشته گفت و شنود بین رئیس جمهور سابق و معاون اولش به نتایج خوبی رسید و شاه جدید عربستان در کلاس مشترک با اوباما ماجرای توهم غرب را دیکته و بهترین نمره را در روخوانی کسب کرد!

خبرگزاری فارس: میهمان ناخوانده، دلقک و شاگرد اول هفته!



سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس خبرسازترین «چهره‌های» هفته گذشته را تحت عنوان بسته خبری «سفید سیاه خاکستری» به مخاطبان خود معرفی کند. با ما همراه باشید با چهره‌های هفته گذشته:     *گفت و شنود هفته «رحیمی محکوم امروز، چوب لج بازی‌ها و آبروریزی‌های شما را می‌خورد»؛ نه آقا «تمام ماجرای شما مربوط به قبل از ورودت به دولت نهم است». در هفته گذشته این دو جمله به سرزبان‌ها افتاد و نام دو نفر با تحلیل‌های مختلفی سرتیتر مهم‌ترین اخبار رسانه‌های کشور قرار گرفت... از این گفت و شنودها و تحلیل‌های دور و اطراف آن که بگذریم به نتیجه خوبی می‌رسیم و آن بیان شدن یک خواست عمومی مبنی بر برخورد قاطع قوه قضائیه با دیگر مفسدان اقتصادی شد.

    *دغدغه‌مند هفته
«ما همه راه‌ها را برای جلوگیری از اعدام ریحانه جباری رفتیم، اما موفق نشدیم.» سخنی از سوی مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده که در هفته گذشته مطرح شد. از مشکلات زنان سرپرست خانوار که بگذریم، نگاهی هم به مسائل پیشروی زنان شاغل نیاندازیم و از دادن وعده به زنان خانه دار خسته نشویم می‌رسیم به نقش کلیدی نظام آموزشی در تربیت دانش آموزان دختر که قرار است آینده جامعه را بسازند اما این هم چندان مهم نیست! مهم دفاع از یک متهم است که به اعتراف خود بدون قصد برای دفاع مشروع، مردی را به قتل رسانده و پس از بررسی‌های فراوان، حکم قصاص برای وی صادر می‌شود.

  *شاگرد اول هفته «نباید به تهران اجازه داد که سلاح اتمی داشته باشد» جمله‌ای که در هفته گذشته از سوی شاه جدید عربستان ملک سلمان مطرح شد... و روز از نو روزی از نو ... در هفته گذشته شاه جدید عربستان در کلاس مشترک با اوباما ماجرای توهم غرب را دیکته و بهترین نمره را در روانخوانی کسب کرد!

    *میهمان ناخوانده هفته «امیدوار بودم حصر خانگی برداشته شود و اگر این اتفاق بیفتد مردم رضایت بیشتری خواهند داشت.» سخنی از سوی کلودیا روت نایب‌رئیس مجلس قانون‌گذاری آلمان؛ در هفته گذشته این خانم در سفر خود به ایران اصول دیپلماتیک را زیر پا گذاشت و با ژستی مداخله جویانه طی دیدارهایی که با مسئولان داشت هر چه دل تنگ خود و اربابان و معاندان کشورمان می‌خواست حواله ایران و ایرانی کرد و سپس رفت.

    *دلقک هفته «ملک عبدالله عربستان حامی حقوق زنان بوده» سخنی از سوی کریستین لاگارد رئیس صندوق بین‌المللی پول؛ خانم لاگارد درباره مرگ ملک عبدالله، با بیان اینکه پادشاه سابق عربستان حامی حقوق زنان بود، گفت: «من از مرگ او بسیار متأسف شدم او یک رهبر بزرگ بود و اصلاحات زیادی را در داخل کشور خود انجام داد».

  *خسته نباشید هفته و در پایان خسته نباشید این هفته تعلق می‌گیرد به علی مطهری نماینده محترم مجلس شورای اسلامی به دلیل انعکاس پررنگ سخنانش در رسانه‌های بیگانه که برای ایران و ایرانی بسیار دلسوز هستند!

    بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی انتهای پیام/

93/11/11 - 08:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن