تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821085625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيمنتا: از گلي که زدم خوشحال نشدم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پیمنتا: از گلی که زدم خوشحال نشدم
لئوناردو پيمنتا در اولين بازي پس از شروع تعطيلات براي گسترشي ها گل به ثمر رساند اما گل او اين بار منجر به برد تيمش نشد.

به گزارش "ورزش سه"، پیمنتا در مورد این باره گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و دو گل هم زدیم ولی بعضی وقت ها اتفاقاتی می افتد که باعث می شود بازیکنان تمرکز خود را از دست دهند ولی گل هایی که خوردیم یکی ضربه آزاد بود یکی هم از روی نقطه کرنر به ثمر رسید. غفلت ما باعث شد دو گل بخوریم و وقتی یک بازی دو بر یک می وشد نکات منفی زیادی به وجود می آید و ضریب اشتباهات بالا می رود چون تیم وقتی دو گل جلو است و یک گل می خورد می خواهد که دیگر گل نخورد و کم تر به این فکر می کند که شاید حریف گل دوم، سوم را هم بزند.

او در همین باره ادامه داد: در مجموع خوب بازی کردیم و به دلیل بی احتیاطی خودمان بازی را واگذار کردیم.
هافبک گسترش فولاد درمورد گلی که زد نظرش را اینگونه بیان کرد: از یک جهت خوشحالم و از طرف دیگر خیلی ناراحت هستم در ضمن در امر گلزنی از مدافع گرفته تا مهماجم نقش دارد و من فقط تمام کننده بودم بنابراین گل را باید به اسم تیم نوشت نه من. همه برای این گل زحمت کشیدند دوست دارم که تعداد گل هایم را افزایش دهم و در آخر تیمم را در جایگاهی بهتر ببینم ولی دوست دارم دفعه بعدی که گل زدم با برد تیمم تمام شود. اینکه اول گل بزنیم یا آخر مهم نیست مهم این است که اگر گل زدیم از آن محافظت کنیم و اگر گل خوردیم جبران کنیم.

پیمنتا در پایان در مورد بازیکنانی که از تیمشان جدا شده اند و جایگزین های آن ها افزود: بازییکنان جدیدمان در تمرینات و همچنین در این بازی خودشان را خوب نشان دادند البته من یک ماه بیشتر کنار بازیکنانی که از تیم جدا شدند حضور نداشتم آن ها دوست های خوبی برای من بودند و امیدوارم هرجا هستند موفق باشند. 



1393/11/10 20:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن