تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819223847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطيبي: فکر نمي کردم ملوان خوب بازي کند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خطیبی: فکر نمی کردم ملوان خوب بازی کند
سرمربي تراکتورسازي در انزلي نتوانست امتياز بگيرد و با يک امتياز بايد به تبريز برگردد.

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی که از روی سکوها بازیکنانش را هدایت می کرد به کنفرانس نرفت و برادرش حسین خطیبی در کنفرانس گفت:

فکر نمی کردم ملوان خوب بازی کند
انتظار نداشتیم ملوان این قدر خوب بازی کند.به این تیم تبریک می گویم.امیدوارم ملوان نسبت به نیم فصل اول امتیازات بیشتری بگیرد و با حضور این هواداران دوست داشتنی در لیگ باقی بماند.این تیم در ابتدای نیمه اول فشار زیادی بر ما وارد کرد.اما به مرور بازی را از این تیم گرفتیم و توانستیم موقعیت های زیادی روی دروازه این تیم ایجاد کنیم.امیدوارم شرایط مان به مرور بهتر شود و حضور آندو هم در ادامه نیم فصل دوم به ما کمک کند.

بازی درگیرانه
بازی بسیار درگیرانه و فیزیکی بود و هردو تیم سعی کردند در این زمینه کم نیاورند. کاملا مشخص بود تیمی که بیشتر بتواند دوام بیاورد تیم موفق میدان خواهد بود.

آندو خسته بود
آندو مدت زمان بسیاری را در تیم ملی گذراند و خسته بود به همین دلیل احساس کردیم باید به او استراحت دهیم و ترجیح دادیم وی را دیرتر به زمین بیاوریم که آن اتفاق افتاد و مجبور شدیم یک تعویض اجباری انجام دهیم.

رسول به داوری اعتراض نداشت
اتفاقا خود رسول به همه بازیکنان سفارش کرده بود هیچگونه اعتراضی به داوری نداشته باشند و این موضوع باعث دریافت کارت توسط آنها نشود. خودش نیز در پایان بازی اعتراض آنچنانی نداشت.




1393/11/10 17:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن