تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819249683




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه میاندورود: معجزه انقلاب اسلامی تحول درونی و معنوی بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه میاندورود:
معجزه انقلاب اسلامی تحول درونی و معنوی بود
امام جمعه میاندورود اظهار کرد: معجزه انقلاب اسلامی و امام راحل تحول درونی و معنوی در مردم بود.

خبرگزاری فارس: معجزه انقلاب اسلامی تحول درونی و معنوی بود



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، حجت‌الاسلام مجتبی رسولی جویباری در خطبه‎های این هفته نماز جمعه با اشاره به جایگاه شهر مقدس قم در تحولات یک قرن اخیر اظهار کرد: هیچ یک از شهرها و حتی کشورهای جهان اسلام قابل مقایسه با این شهر نیستند و این به برکت حرم حضرت معصومه (س)است.
وی قم را مرکز اقتدار و عظمت اسلام و تشیع دانست و افزود: شرع و حیات نهضت و انقلاب اسلامی از این شهر بود و امروز نیز قم تکیه‌گاه علمی و معنوی انقلاب است.
امام جمعه شهرستان میاندورود با اشاره به آغاز دهه مبارک فجر کرد: انقلاب اسلامی ایران بدون تعصب و با تحقیق و اعتقاد با تمامی انقلاب‌‏های دنیا متفاوت است.
این مسئول تفاوت و تمایز انقلاب اسلامی مردم ایران با سایر انقلاب‎های جهان را در همه موضوعات اساسی از جمله علل و ریشه پیدایش، و چرایی انقلاب همچنین در کیفیت و دوام و استمرار انقلاب اسلامی دانست.
رسولی انگیزه‏‌های سیاسی اقتصادی و فرهنگی را عامل به وجود آمدن انقلاب‎های جهان دانست و افزود: در این انقلاب‎ها قدرت از یک فرد یا یک گروه به شخص یا حزب دیگر انتقال یافته است اما انقلاب اسلامی ایران اینگونه نبود.
خطیب جمعه شهر سورک مرکز شهرستان میاندورود ماهیت انقلاب اسلامی را تغییر سیستم حکومت و نظام به یک سیستم دیگر دانست و افزود: در این انقلاب هیچ فرد یا گروه خاصی از ابتدا مطرح نبوده است.
وی به آغاز و پیروزی انقلاب اسلامی ایران با رهبری حضرت امام اشاره کرد و افزود: اما این اسلام و اندیشه‎های سیاسی اعتقادی حضرت امام (ره)بود که موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد. 
رئیس شورای فرهنگ عمومی میاندورود با تاکید بر نقش موثر و تاثیرگذار همه تلاشگران انقلاب در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و نفی یک جانبه‌گرایی، وحدت و همکاری همه تفکرات و گروه‎ها با تمسک به ولایت فقیه را برای پیشبرد اهداف انقلاب ضروری دانست.
رسولی با بیان اینکه بزرگ‌ترین کار حضرت امام (ره)ایجاد تغییر و باور در اعتقاد جوانان بود، افزود: ایشان پس از ایجاد انقلاب درونی و انقلاب باطنی در مردم دست به انقلابی دیگر زد که انقلاب اسلامی و تغییر رژیم شاهنشاهی بود و ایجاد این تغییرات یکی از معجزات انقلاب اسلامی و حضرت امام (ره)بود.
این مسئول انقلاب درونی و معنوی را دارای یک نقطه آغاز و بدون نقطه پایان دانست و افزود: اگر ما از معنویت فاصله بگیریم به انقلاب اسلامی صدمه وارد شده است.
انتهای پیام/86021/  

93/11/10 - 15:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن