تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821098759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بالاگرفتن تنش بين رئال و والنسيا بر سر گايا


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بالاگرفتن تنش بین رئال و والنسیا بر سر گایا
رئال مادريد به شدت شيفته بازي گايا، گوش چپ جوان باشگاه والنسيا شده و حاضر است به هر قيمتي اين بازيکن را جذب کند.

به گزارش "ورزش سه"، در پایان بازی رئال مادرید و والنسیا(2-1 والنسیا) بود که فلورنتنیو پرز در جایگاه ویژه و در چند متری پیتر لیم مالک والنسیا با صدای بلند گفت که باید این بازیکن (گایا) را جذب کنیم؛ در حالیکه از شکست تیمش نیز به شدت ناراحت بود.

سال هاست که رابطه بین والنسیا و رئال یکطرفه است و بیش از اینکه بازیکنی از والنسیا به رئال منتقل شود، عکس این قضیه اتفاق افتاده است. پس از انتقال جنجالی میاتوویچ در سال 1996 به رئال بود که رابطه دو باشگاه به تیرگی گرائید و در این 19 سال، تنها رائول آلبیول بوده که از والنسیا به رئال پیوسته و در عوض ما شاهد انتقال مستقیم بازیکنانی نظیر ایوان الگرا، کانالس، گاگو و سولدادو از رئال به والنسیا بوده ایم.

به ادعای مارکا، باشگاه والنسیا اعلام کرده است که گایا در نهایت با این باشگاه تمدید قرارداد خواهد کرد و به رئال نخواهد رفت. پرز حتی حاضر است مبلغ 18 میلیون یورو فسخ قرارداد این بازیکن را بپردازد چرا که در رئال مادرید روی آینده جناح چپ این تیم تردید هایی وجود دارد. عملکرد متوسط مارسلو و کوئنترائو، سبب شده تا پروژه جذب گایا سریعتر از حد تصور پیشرفت کند.

روفته مدیر ورزشی والنسیا روز گذشته صراحتا اعلام کرد که والنسیا این بازیکن را به رئال واگذار نخواهد کرد چرا که از تمدید قرارداد او اطمینان دارد.آنچه مسلم است در رابطه بین دو باشگاه بار دیگر تنشها در حال افزایش است. آیا انتقال گایا به رئال همچون انتقال میاتوویچ، جنجال دیگر ایجاد خواهد کرد؟باید منتظر بمانیم.



1393/11/10 14:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن