تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819839637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اضافه شدن مرغ به بسته امنيت غذايي/ توزيع بسته سوم در ايام دهه مبارک فجر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ بهمن ۱۳۹۳ (۱۰:۲۱ق.ظ)
اضافه شدن مرغ به بسته امنيت غذايي/ توزيع بسته سوم در ايام دهه مبارک فجر وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي از توزيع سومين مرحله بسته امنيت غذايي، هم زمان با دهه مبارک فجر خبرداد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، علي ربيعي در حاشيه آيين واگذاري 2 هزار و 40 واحد مسکوني به معلولين و مددجويان تحت پوشش سازمان بهزيستي در جمع خبرنگاران تصريح کرد: هر زمان که شارژ کارت هاي بسته هاي امنيت غذايي انجام شود، اعلام عمومي خواهيم کرد و بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته شده شارژ اين کارت ها هم زمان با آغاز دهه مبارک فجر صورت خواهد گرفت.
وي افزود: نزديک به 10 ميليون نفر، مشمول دريافت اين بسته ها مي شوند و مي توانند براي خريد اقلامي که براي آنها در نظر گرفته شده است، اقدام کنند.
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي از اضافه شدن مرغ به بسته امنيت غذايي خبرداد و خاطرنشان کرد: با اضافه شدن 144 ميليارد تومان ديگر به اعتبارات در نظر گرفته شده براي پرداخت بسته هاي امنيت غذايي، مقرر شده گوشت مرغ نيز به اين بسته ها اضافه شود.
ربيعي در پاسخ به اين سوال که چهارمين مرحله پرداخت بسته امنيت غذايي چه زماني محقق خواهد شد؟، اظهارکرد: در تلاش هستيم تا پرداخت چهارمين مرحله بسته هاي امنيت غذايي، پيش از عيد نوروز محقق شود.
وي در خصوص مشکلات اعتباري کميته امداد امام خميني (ره) و احتمال پرداخت نشدن عيدي مستمري بگيران اين سازمان اذعان کرد: در تلاش هستيم تا اين مشکل را نيز برطرف کنيم و تکليف پرداخت عيدي مستمري بگيران کميته امداد امام خميني (ره) طي چند روز آينده مشخص خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن