تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820290240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه پل عابر پياده در محورهاي برون‌شهري گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۶:۹ب.ظ)
دهه فجر افتتا ح مي شود؛ سه پل عابر پياده در محورهاي برون‌شهري گيلان مدير کل حمل و نقل و پايانه‌هاي گيلان گفت: دهه فجر امسال سه پل عابر پياده در محورهاي برون‌شهري گيلان افتتاح مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، ناصر آل‌محمدي امروز در نشست حمل و نقل و پايانه‌هاي گيلان پروژه‌هاي مهم اين اداره کل براي دهه فجر امسال را تشريح کرد.
وي با بيان اينکه دهه فجر امسال سه پل عابر پياده در محورهاي برون‌شهري گيلان افتتاح مي‌شود، تصريح کرد: اين پل با اعتباري بالغ بر 6 ميليارد ريال در محورهاي رشت‌ ـ خمام، رشت‌ ـ‌ امامزاده هاشم و رشت‌ ـ‌ لولمان به بهره‌برداري مي‌رسد.
مدير کل حمل و نقل و پايانه‌هاي گيلان ارتقاي سطح ايمني تردد و سلامت عابران پياده را از اهداف ساخت اين پل‌ها عنوان کرد و گفت: کاهش تلفات و حوادث جاده‌اي از ديگر اهداف ساخت پل‌هاي مذکور است.
وي با تاکيد بر ضرورت فرهنگ‌سازي استفاده از پل‌هاي عابر پياده، خاطرنشان کرد: استفاده از پل‌هاي عابر پياده ميزان قابل توجهي از قربانيان عابران پياده در تصادفات رانندگي را کاهش مي‌دهد.
آل‌محمدي احداث پل‌هاي عابر پياده با توجه به حجم تردد عابران در محورهاي برون‌شهري را ضرورت دانست و يادآور شد: سرمايه‌گذاري بخش‌خصوصي در ساخت اين پل‌ها از سياست‌هاي اداره کل حمل و نقل است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن