تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820572637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست شهرداری الیگودرز: ادارات الیگودرز 12 میلیارد تومان به شهرداری بدهکار هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست شهرداری الیگودرز:
ادارات الیگودرز 12 میلیارد تومان به شهرداری بدهکار هستند
سرپرست شهرداری الیگودرز گفت: ادارات شهرستان الیگودرز مبلغ 12 میلیارد تومان به شهرداری بدهکار هستند که همین امر خدمت‌رسانی به مردم را با مشکل مواجه کرده است.

خبرگزاری فارس: ادارات الیگودرز 12 میلیارد تومان به شهرداری بدهکار هستند



 به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، محمدحسن محرابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در این شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر شهرداری با مشکلات فراوانی مواجه است و علی‌رغم بدهی میلیاردی به اشخاص حقیقی و حقوقی به جامانده از سال‌های گذشته بیش از 12 میلیارد تومان از ادارات طلبکار است که در صورت وصول این مبلغ بخش عمده‌ای از مشکلات رفع و خدمت‌رسانی به شهروندان شتاب می‌گیرد.
 وی افزود: متاسفانه تاکنون علی‌رغم مکاتبات و پیگیری‌های انجام شده و همکاری‌های فرماندار الیگودرز، مسئولان ادارات جهت پرداخت بدهی‌های دستگاه‌های زیرمجموعه خود اقدامی اساسی صورت نداده‌اند و بی‌شک اگر همکاری و تعامل مسئولان که از شهروندان این شهر هستند و سزاوار بهره‌مندی از خدمات شهری هستند، نباشد شهرداری در ارائه خدمات مناسب دچار مشکل می‌شود.
سرپرست شهرداری الیگودرز گفت: بی‌تردید اعضای شورای شهر برنامه‌های خوب و موثری برای ایجاد تحولات عظیم در شهر مدنظر دارند، اگرچه به دلایلی تاکنون این برنامه‌ها ابتر مانده و اجرای آنها به تعویق افتاده است، اما یقینابا اجرای این پروژه‌ها پیشرفت‌های چشمگیری نصیب شهر می‌شود.
محرابی افزود: با این حال در این مدت با حمایت شورای شهر اقداماتی صورت گرفت که مهم‌ترین آنها عبارتند از شروع عملیات اتصال خیابان ولی عصر شمالی به میدان جدیدالاحداث شمال شهر به طرف میدان رهبری، آماده کردن طرح اتصال میدان رهبری به میدان شهید فهمیده و دریافت موافقت مدیرکل راه و شهرسازی استان، آماده نمودن احداث خیابان 36متری از مقابل دبیرستان شهید زارع تا بیمارستان جدید جاده روستای سنج، شروع عملیات احداث خیابان 24 متری زیر یال، آسفالت ده‌ها کوچه در خیابان ایران زمین به مساحت بیش از 10 هزارمتر مربع، احداث چندین سرعت‌گاه استاندارد در نقاط حادثه‌خیز کمربندی با نظر شورای ترافیک و همکاری مدیرعامل سازمان حمل و نقل جهت کاهش تصادفات مرگ‌بار و امنیت اهالی و دانش‌آموزان ساکن شمال شهر، انعقاد قرارداد آسفالت و جدول بالغ بر 30 میلیارد ریال و آماده‌سازی برای شروع فعالیت در فضای جوی مناسب، پرداخت بیش از 3 میلیارد ریال از طلب پیمانکاران جدول و آسفالت، فراهم کردن توافقنامه جهت رفع نقاط حادثه‌خیز و بهسازی معابر شهری به مبلغ بیش از 40 میلیارد ریال که این اقدامات مسیر اولیه را برای آغاز فعالیت شهردار جدید هموار کرده است.
انتهای پیام/2304/ح30

93/11/09 - 15:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن