تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819672374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرکي: من منتقد تيم ملي نيستم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فرکی: من منتقد تیم ملی نیستم
حسين فرکي سرمربي سپاهان با بازي هاي تدارکاتي تيمش را براي بازي با استقلال آماده کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، فرکی پیش ازبازی با استقلال در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و پاسخگوی خبرنگاران بود:

بازی محکمی داریم
بازی محکمی با استقلال داریم.دیداری که از حساسیت های خاصی بین دو تیم بالای جدولی برخوردار است.البته ما 5 امتیاز با استقلال اختلاف امتیاز داریم و استقلال به دنبال این است فاصله را کم کند.استقلال یکی از تیم های خوب ایران است.تیمی که پرهوادار است و من هم برای این تیم احترام زیادی قائل هستم.

شرایط مان خیلی خوب نیست
از تعطیلات استفاده کردیم و بازی تدارکاتی برگزار کردیم. شرایط خیلی خوب نیست ولی خوب است. این مساله به بازیکنان برمی گردد که 5 بازیکن مان در اختیار امید و بزرگسالان بودند. چند بازیکن خارجی هم جذب کردیم ولی امیدواریم شرایط بهتر از چیزی که هست شود و این به معنی نیست که دنبال بهانه باشیم. امیدواریم یک بازی خوب از لحاط فنی جلوی حریف خوب مان استقلال انجام دهیم.

خلعتبری مصدوم شده
علی کریمی را به دلیل محرومیت نداریم. بازیکن برزیلی مان به دلیل مصدومیت همسترینگ در بازی فردا غایب است.محمدرضا خلعتبری هم دیروز کمی آسیب دید و امروز برای بازی فردا شرایط او را بررسی می کنیم. شرایط احمدی بهتر شده و در مجموع تیم مان آماده است.

مشکل فوتبال مربی نیست
من اصرار داشتم در مورد تیم ملی حرف نزنم اما چون برای رسانه ، فردوسی پور و. همکاران قائلب هستم کوتاه صحبت می کنم. اتفاقاتی در این فوتبال می افتد که بدون اینکه صحبتی کرده باشی از قول حرف هایی مطرح می شود که این فقط بلازی است و باعث بی احترامی می شود. دوست دارم با واقعیت روبرو باشم. زمانی که اتفاقی بیافتد حرف می زنم. ما مخالف نیستیم و مشکل فوتبال ما ساختاری است و مدیریتی است. اگر تصمیم گیرنده های ما قوی عمل کنند نیازی نیست من اینجا بگویم مربی باشد یا نباشد؟ مگر به حرف من اتفاقاتی می افتد.

تیم ملی طراوات ندارد
اگر واقعیت را بگویم این نیست که بگوییم مربی یا کس دیگری را قبول نداریم. بارها گفتیم انتظار از تیم ملی مان این نیست که می بینیم. فوتبال ما طراوات و شادابی را در تیم ملی ندارد و نسبت به گذشته هم ندارد. در سال 2004 همه لذت می بردند اما حالا لذت نمی بریم. به اندازه حمایت ، تجهیزات و .. انتظار داریم. به نظر من در 3 بازی مرحله اول مشکلی نداشتیم و بارهات گفتم و تعریف هم کردیم.

من منتقد نیستم
مرحله دوم پیش بینی من 50- 50 است. اما نباید اینطور باشد و برابر عراق باید بگوییم شانس ما 80 به 20 است. فوتبال عراق با ما فاصله دارد. با توجه به اینکه سابقه جام جهانی داریم می گوییم 70 به 30 شانس داریم. اما با توجه به امکانات می گوییم شانس ما 50 50 است. حالا من با این صحبت ها منتقد نیستم و نتیجه ما اندازه کاری بود که کردیم. و مشکل ما مربی نیست.

باید مجسمه برانکو را می ساختند
تیم ملی ما با توجه به بازیکن و تغییراتی که انجام شد قابل قبول بود. اما از لحاظ امتیازی حذف شدیم اما در آلمان سوم شدیم اما در آن زمان در زمان برانکو به او ظلم شد و باید مجسمه او را می ساختیم. اتفاقات الان مصنوعی است و انگار پشت پرده چیزی است. یک گروه با یک گروه لج می کنند و همین لجبازی فوتبال ما را نابود می کند و همین حرف را بعد از 2018 می زنیم و تکرار می شود.مربی تیم ملی و جایگاهش قابل احترام است و من با کس مخالف نیستم و اگر نظرم را می گویم دلیل نیست که با کسی مخالف هستم.




1393/11/09 13:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن