تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819867744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منابع بانک‌هاي گيلان به ۸۷۰۰ ميليارد تومان رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ بهمن ۱۳۹۳ (۱۹:۵ب.ظ)
در ۹ ماهه گذشته؛ منابع بانک‌هاي گيلان به ۸۷۰۰ ميليارد تومان رسيد معاون استاندار گيلان گفت: در ۹ ماهه گذشته مجموع منابع بانک ها به هشت هزار و ۷۰۰ ميليارد تومان رسيده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۶ درصدي داشته است.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، محمدحسين اصغريان امروز در جلسه اقتصاد مقاومتي استان در سالن اجتماعات شهيد انصاري استانداري با بيان اينکه تدوين اقتصاد مقاومتي گيلان مشتمل بر برنامه هاي عملياتي با اهداف کمي و کيفي و منابع مورد نياز به تفکيک دستگاه‌هاي اجرايي در دستور کار معاونت برنامه ريزي قرار دارد، اظهار داشت: اين برنامه‌ها در اوايل اسفند در دستور کار شوراي برنامه ريزي استان قرار مي‌گيرد.
وي با اشاره به اينکه برنامه‌هاي عملياتي با 11 دستگاه اجرايي در استان دنبال مي شوند افزود:اقتصاد مقاومتي اقتصادي است که در هر شرايطي بالند ورو به جلو حرکت کند.
معاون برنامه‌ريزي استانداري گيلان با اشاره به همکاري بانک‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتي، گفت: سهم بانک ها در اقتصاد مقاومتي با نگاه به درون و تکيه بر داشته‌هاي داخلي تعريف مي‌شود.
اصغريان با بيان اينکه سهم بانک‌ها در اقتصاد مقاومتي بر مبناي حمايت آنها از بخش خصوصي معنا مي‌يابد، خاطرنشان کرد:در 9 ماهه گذشته مجموع منابع بانک ها هشت هزار و 700 ميليارد تومان است که نسبت به مدت مشابه رشد 26 درصدي داشته است.
وي مصارف بانکي استان را 12 هزار و 700 ميليارد تومان است و اينکه از اين ميزان حدود چهار هزار و 400 ميليارد تومان پول دولت است خاطرنشان کرد: اگر اين ميزان را از مجموع کم کنيم مصارف بانک‌هاي هفت هزار و 300 ميليارد تومان است و اين به اين معنا است که تزار مثبت يک هزار و 400 ميليارد تومان را داريم.
معاون برنامه‌ريزي استانداري گيلان تصريح کرد: مصارف بخش‌هاي مختلف نشان مي‌دهد که بخش ساختمان و مسکن 50 درصد است و صنعت و معدن و کشاورزي هر کدام 12 درصد است که هر کدام دو بخش صنعت و معدن و کشاورزي نسبت به سهم خود کمتر استفاده کردند.
اصغريان با بيان اينکه بانک ملي 20 درصد معوقات استان را به دوش مي‌کشد، گفت: اين ناشي از بخش چاي و چند شرکت بزرگ است و بعد از آن بانک صادرات رتبه دوم معوقات استان را دارد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن