تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804937391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لغو قانون معافيت از ماليات اسپانسرها را از ورزش فراري داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ بهمن ۱۳۹۳ (۱۶:۴۹ب.ظ)
لغو قانون معافيت از ماليات اسپانسرها را از ورزش فراري داد مدير کل ورزش و جوانان فارس گفت: با لغو قانون معافيت از ماليات واحدها و صنايعي که از ورزش حمايت مي کردند، اسپانسرها را فراري داد .
به گزارش خبرگزاري موج، مدير کل ورزش و جوانان فارس ظهر چهارشنبه در ديدار مسئولين ورزش شهرستانها و هيئت هاي ورزشي فارس گفت:در برنامه پنجم قانون معافيت از ماليات براي واحدهاي صنعتي و شرکت هاي توليدي که در رابطه با ورزش هزينه مي کردند در نظر گرفته شده بود و اين امر موجب روي آوردن اسپانسر ها به ورزش شده بود که با برداشتن اين قانون موجبات فرار سرمايه گذاران در بخش شدند .
وي افزود:با تلاش زيادي که رشته هاي ورزشي استان فارس انجام داده اند امروز شاهد جايگاه ورزش فارس در رتبه هاي اول تا سوم هستيم که البته با مشکلات مالي نيز مواجه ايم.
غلامرضا کمانه افزود: متاسفانه تمامي رشته هاي ورزشي فارس با مشکلات مالي مواجه هستند اما غيرت آنها اجازه نداده اينگونه مشکلات خللي در روند پيشرفت ورزش استان ايجاد کند.
وي تصريح کرد: زمانيکه اعتبارات مالي ما کم شد گروه هاي مختلف براي کمک آمدند اما در اين ميان شوراي شهر شيراز با کمک 500 ميليوني خود به هئيت هاي ورزشي کمک بسيار شاياني را براي رفع بخشي از مشکلات داشت.
مدير کل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: 722 مکان ورزشي در استان فارس وجود دارد که مشکل سند دارند و براي 100 مجموعه اقدامات دريافت سند انجام شده اما براي برخي از معارضين اين مکانها حکم صادر شده اما اعتباري براي پرداخت نداريم.
کمانه يادآور شد: خوشبختانه نمايندگان استان فارس نيز در سال جاري کمک 26 ميليارد توماني از ماده 80 داشتند در حاليکه بالاترين اعتبار در بخش ورزش کشور رقم پنج ميليارد تومان بود که به فارس رسيد.
وي با اشاره به وضعيت برخي از پروژه هاي نيمه کاره نيز گفت: طي دو سال گذشته ساخت مجموعه ميانرود با تمام مشکلات مالي ساخت ضلع شرقي را به اتمام رسانديم و همچنين در بحث ساخت مجموعه شش هزار نفري نيز با اينکه قرار بود اعتبارات را وزارت ورزش پرداخت کند از دفتر مقام معظم رهبري دريافت شد و همچنين ساخت خانه کشتي نيز با 90 درصد پيشرفت همراه است.

در ادامه اين مراسم ايرج رحماني مدير کل امور استان هاي وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به اينکه اعتبارات در توسعه ورزش به حد کافي نيست بهتر است از حضور خيرين در اين عرصه نيز استفاده شود.
وي تصريح کرد: استان فارس در بخش هاي مختلف حضور خيرين همواره در کشور پيشگام بوده و بايد به گونه يا برنامه ريزي شود که اين افراد در توسعه و پيشرفت ورزش فارس نيز حضور چشم گير داشته باشند.
مدير کل هماهنگي امور استانهاي وزارت ورزش و جوانان افزود: ميانگين سني 15 تا 29 سال جوان به حساب مي آيد و از اين نظر استان فارس در کشور داراي جايگاه است که بايد در برنامه ريزي ها مورد توجه قرار داده شود.
رحماني تاکيد کرد: ورزش فارس داراي پتانسيل و جايگاه بالايي در کشور است به همين دليل بايد از تمامي داشته ها بيشترين استفاده را برد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن