تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818800063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از مصاحبه انتقامي پرسپوليسي ها، تعجب کردم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: از مصاحبه انتقامی پرسپولیسی ها، تعجب کردم
مهدي رجب زاده کاپيتان ذوب آهن که سابقه نه بار گل زدن به پرسپوليس را دارد، هر چند که به گل زني فکر نمي کند اما دوست هم دارد که آمار گلهايش را در مقابل پرسپوليس بالا ببرد.

رجب زاده در گفت و گو با "ورزش سه"، گفت: من تعجب می کنم که می بینم بازیکنان پرسپولیس مصاحبه می کنند که بخاطر برد راه آهن در جام حذفی در این بازی دنبال انتقام هستند. اما ما کاری با حرفهای این تیم نداریم. بلکه ما دنبال این هستیم که یک بازی زیبا را ارائه دهیم و پس از آن هم برنده زمین باشیم.

می توانستم 8 گل در یک بازی به پرسپولیس بزنم
بازی با پرسپولیس سنگین است. من سابقه زدن 9 گل به پرسپولیس را دارم. فقط یک گل را با پیراهن فجر سپاسی زدم و بقیه گلها را در زمان حضورم در ذوب به ثمر رساندم. در هیچ بازی هت تریک نکردم. همه این گلها را هم در رقابتهای لیگ به ثمر رساندم. در دو بازی دو گل زدم و به اصطلاح دابل کردم. یادم می آید در یک بازی در سال 83 که مربی پرسپولیس خارجی بود و سرمربی من در ذوب آهن هم آقای کربکندی بود در نیمه اول ما بازی را 3-0 واگذار کردیم اما در نیمه دوم من 2 گل زدم و 3 توپ من هم به تیر دروازه برخورد کرد و 2 گل را هم مهدی واعظی دروازه بان این تیم از زیر سه کنج و از زیر طاق دروازه بیرون کشید. می توانید از خود واعظی هم بپرسید و گرنه در آن بازی من می توانستم 8 گل به این تیم بزنم. به هر حال فوتبال است و همه توپها گل نمی شود. در نهایت هم ما آن بازی را 3 بر دو واگذار کردیم.

تیم میانه جدول رو به بالا
امیدوارم این دیدار ما مقابل پرسپولیس هم جذاب هم با استقبال تماشاگران روبرو شود و هواداران ما بدانند که ذوب آهن به کمک آنها نیاز دارد. به هر حال ذوب آهن لیگ را خوب شروع نکرد. اما خوب تمام کرد . این وقفه در تعطیلات لیگ شرایط همه تیمها را از لیگ خارج کرد. هر چند که تیمها بازی دوستانه و تدارک خوب دیده باشند اما شرایط مسابقه فرق می کند. بچه های ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و امیدوارم که درنیم فصل دوم بتوانیم جزو تیمهای میانه جدول باشیم که نیم نگاهی هم به بالا دارد. هیچ چیز دور از دسترس نیست و ما حتی می توانیم در میان تیمهای بالای جدول باشیم.

در مورد تیم ملی حرفی نمی زنم
از مسئولین باشگاه ذوب آهن هم که با وجود مشکلات برای ما برنامه یک را ترتیب دادند و در این 40 روز شرایط خوبی را برای تیم مهیا کردند تشکر می کنم و امیدوارم ما بتوانیم با بازیهای خوبمان جواب آنها را بدهیم. در مورد تیم ملی هم حرفی نمی زنم چون فکر می کنم که خیلی در این زمینه بحث شده است.




1393/11/08 16:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن