تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819184469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تيم ملي شمشيربازي اسلحه سابر فردا عازم ايتاليا مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ بهمن ۱۳۹۳ (۱۶:۲۳ب.ظ)
براي حضور در يک دوره جام جهاني؛ تيم ملي شمشيربازي اسلحه سابر فردا عازم ايتاليا مي شود تيم ملي شمشيربازي اسلحه سابر با ترکيبي متشکل از پنج بازيکن فردا عازم ايتاليا مي شود تا در جام جهاني اين کشور شرکت کند. اين حضور در راستاي کسب امتياز لازم براي المپيکي شدن انجام مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از روابط عمومي فدراسيون شمشيربازي، شمشيربازي و ورزشکاران اين رشته از جمله اميدهاي ورزش ايران براي کسب سهميه حضور در المپيک برزيل هستند. به همين منظور مسوولان فدراسيون شمشيربازي اعزام ملي پوشان خود به رقابت هاي تاثيرگذار در رنکينگ جهاني را در دستور کار قرار داده اند.
در همين راستا تيم ملي شمشيربازي اسلحه سابر روز پنج شنبه عازم ايتاليا مي شود تا در جام جهاني اين کشور شرکت کند.
مجتبي عابديني، محمد رهبري، فرزاد باهر ارسباران، محمد فتوحي و علي پاکدامن شمشيربازاني هستند که در قالب تيم ملي اسلحه سابر در جام جهاني ايتاليا شرکت مي کنند.
مسابقات شمشيربازي جام جهاني ايتاليا از 10 بهمن در پادووا اين کشور آغاز شده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. دو روز نخست اين رقابت ها به ديدارهاي انفرادي اختصاص دارد و روز پاياني هم ديدارهاي تيمي برگزار مي شود.
ملي پوشان شمشيرباز اسلحه سابر با هدايت رضا پيکرآرا در جام جهاني ايتاليا شرکت مي کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن