تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814559189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تضمین آب و هوای خوب در روز عروسی


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: تاکنون پیش‌بینی آب‌وهوای مراسم عروسی به علاقه عروس‌وداماد به ته‌دیگ بستگی داشت اما یک شرکت تجمل گرا در اقدامی عجیب آب و هوای دلخواه عروس و داماد را برای مراسم ازدواج تضمین می‌کند.

به گزارش تراز ، شرکت لوکس « الیور تراول» به تازگی خدمت عجیبی را به مشتریان ثروتمندش برای برگزاری مراسم عروسی زیبا ارائه می‌دهد. این سرویس « sky clean up» به معنی«پاک کردن آسمان» نام دارد. سرویس عجیب و غریب این شرکت حدود  150 هزار دلار معادل 530 میلیون تومان خرج روی دست مشتری میگذارد و در عوض آب هوای مناسب روز عروسی را برایش تضمین می کند.

این شرکت با بارور و القاء کردن باران ابرهای آسمان محل برگزاری مراسم از چند روز قبل باعث بارش شدید باران به مدت یک هفته قبل از مراسم می شود تا آسمان صاف و آبی زیبایی را در روز مراسم تحویل عروس و داماد دهد.

 این کار با پاشیدن دانه هایی مانند «بذر ابر» از طریق شلیک راکت‌هایی از جنس «کریستال یدید نقره» به ابرها با هواپیمای سبک و یا پرتاب زمینی انجام میشود. ذرات نقره شباهت زیادی به ذرات یخ دارند. این ذرات در داخل ابرها بعد از چند دقیقه باعث بارش باران در منطقه مورد نظر می شوند و با این کار به مرور آب درون ابرها تخلیه می‌شود.

کمپانی الیورز تراول یک کمپانی تجمل گرا برای برگزاری مراسم های عروسی با ارائه خدمات لوکس و عجیب و غریب است و هدفش دادن اطمینان به مشتریان پولدار برای برگزاری یک مراسم عروسی زیبا است. این شرکت در درجه اول به سازماندهی مراسم ازدواج در قلعه ها و خانه های باشکوه در کشورهای انگلستان، ایتالیا، فرانسه و سواحل کارائیپ است.









منبع: مهر


چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 14:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن