تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801635622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزشگاه آزادي آماده برگزاري مسابقات ليگ برتر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۹ب.ظ)
ورزشگاه آزادي آماده برگزاري مسابقات ليگ برتر مدير مجموعه ورزشي ورزشگاه آزادي از آمادگي اين ورزشگاه براي ميزباني مسابقات فوتبال خبر داد.
به گزارش خبرگزاري خبرگزاري موج، توفيق کابلي با بيان اينکه مجموعه ورزشي آزادي آمادگي کامل براي برگزاري مسابقات فوتبال را دارد، گفت: با تمام توان سعي داريم ميزباني خوب براي تماشاگران فهيم مسابقات فوتبال باشيم.
وي افزود: ضمن ترميم چمن و رفع مشکلات احتمالي فني و اطمينان کامل از آمادگي مجموعه، جلساتي متعدد و ميداني با دفترفني، معاونان و عوامل برگزار کننده مسابقات داشته‌ايم و اميدواريم هيچ مشکلي در حين برگزاري مسابقات پيش نيايد.
مدير مجموعه ورزشي ورزشگاه آزادي تصريح کرد: از تماشاگران فهيم و محترمي که ما را در نگهداري، نظافت و حفظ اين سرمايه ملي (استاديوم آزادي) ياري مي‌کنند، کمال تشکر و قدرداني را داريم چون اين مجموعه متعلق به مردم ايران و تماشاگران عزيز است.
مدير مجموعه ورزشي آزادي در پايان از تمامي ارگان‌ها و دست‌اندرکاران برگزاري مسابقات فوتبال اعم از يگان ويژه امام خميني (ره)، آتش نشاني، اورژانس، اداره برق منطقه به جهت همکاري در بهتر برگزار شدن مسابقات تشکر و قدرداني کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن