تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802228554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد برگزاری 44 ویژه‌برنامه توسط بسیج در زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد
برگزاری 44 ویژه‌برنامه توسط بسیج در زنجان
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از برگزاری 44 برنامه مختلف همزمان با دهه فجر توسط بسیج سازندگی در سطح استان زنجان خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری 44 ویژه‌برنامه توسط بسیج در زنجان



فرهاد امندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بسیج سازندگی در طول سال برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی در سطح استان زنجان برگزار می‌‌کند.
وی از برگزاری برنامه‌های مختلف همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبر داد و بیان داشت: بسیج سازندگی استان زنجان در دهه مبارک فجر با همکاری رده‌های سازندگی در شهرستان‌های تابعه استان زنجان 44 مورد برنامه اجرا می‌کند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان پرداخت تسهیلات بانکی به مجریان طرح‌های اقتصاد مقاومتی را از برنامه‌های بسیج سازندگی در طول این مدت اعلام کرد و افزود: در ایام الله دهه فجر نمایشگاه و جشنواره اقتصاد مقاومتی در زنجان برگزار می‌شود. * افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی همزمان با دهه فجر در زنجان

وی درباره جزئیات برنامه‌های بسیج سازندگی در دهه مبارک فجر در سطح استان گفت: افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی، اعزام کاروان رسانه به عرصه‌های بسیج سازندگی و برگزاری کلاس‌های آموزشی، مهارتی و ترویجی را از مهم‌ترین پروژه‌های بسیج سازندگی در طول این مدت است.

امندی برگزاری کلاس‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف برای علاقه‌مندان را از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی اعلام کرد و افزود: دوره‌های مهارتی و ترویجی در رشته‌های تعریف شده اقتصاد مقاومتی در بسیج برگزار می‌شود. * اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم استان زنجان
وی دیدار مسئولان بسیج سازندگی با خانواده معظم شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و یادآور شد: در این ایام مراسم تجلیل از فعالان بسیج سازندگی در همه عرصه‌ها برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم توسط بسیج جامعه پزشکی و.... را از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج سازندگی در ایام الله دهه فجر اعلام کرد. *تحقق 89 درصدی اجرای برنامه‌های بسیج سازندگی زنجان

وی به میزان تحقق برنامه‌های بسیج سازندگی استان زنجان از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و گفت: تاکنون 89 درصد برنامه‌های بسیج سازندگی در حوزه‌های مختلف اجرایی شده و امیدواریم تا پایان سال نزدیک 100 درصد برنامه‌ها اجرا شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه دهه مبارک فجر به رهبری امام خمینی(ره) همواره الهام بخش حرکت‌های بزرگ و جهادی بوده است، گفت: رهبر معظم انقلاب نیز پیوسته به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخل و به ویژه نیروی انسانی شایسته کشورمان حساسیت و تاکید ویژه‌ای دارند.

وی خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی با نصب‌العین قرار دادن این مهم با همکاری مثال زدنی عموم مردم در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی، پروژه‌های محرومیت‌زدایی و حرکت‌های جهادی فعالیت‌های چشمگیری داشته است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در پایان بیان داشت: با توجه به فرا رسیدن دهه مبارک فجر و پایان سال و اتمام زمانبندی برنامه‌های امسال بسیج سازندگی تلاش می‌کند برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای با همکاری و تلاش همکاران در شهرستان‌ها اجرا کند.
انتهای پیام/73008/ل30

93/11/08 - 14:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن