تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820524362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقف روند رشد سرقت ها در نيمه اول سال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ بهمن ۱۳۹۳ (۹:۲۷ق.ظ)
فرمانده ناجا در يزد: توقف روند رشد سرقت ها در نيمه اول سال سردار دكتر اسماعيل احمدي مقدم فرمانده نيروي انتظامي گفت: در نيمه اول سال روند رشد سرقت ها متوقف و در نيمه دوم روند نزولي آغاز شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، فرمانده نيروي انتظامي در ديدار با آيت ا... ناصري نماينده ولي فيقه در استان يزدبا بيان اينكه ارزيابي تخصصي هر پنج سال يكبار و در دو نوبت انجام مي گيرد گفت: دراين ارزيابي رعايت حقوق شهروندي، رضايت سنجي اجتماعي، فساد سنجي سازماني، مسائل بصيرت و معرفت ديني و طرح مكنا بررسي و ارزيابي مي گردد.
فرمانده ناجا با اشاره به اينكه استان يزد بيستمين استاني است كه مورد ارزيابي تخصصي قرارگرفته است افزود: استان يزد در رابطه با رعايت حقوق شهروندي در اين ارزيابي ها نسبت به 5 سال گذشته افزايش 60 نمره اي داشته است.
احمدي مقدم وضع فرهنگي استان و جرايم رامطلوب ارزيابي كرد وادامه داد: در مجموع، در اين نظارت تخصصي فرمانده انتظامي استان يزد مثبت ارزيابي گرديد.
وي با بيان اين مطلب كه در سالجاري در اغلب شاخص ها عملكرد مثبت داشته ايم گفت: در دوسال گذشته به دليل افزايش سرقت، ناجا برروي سرقت متمركز شد كه خوشبختانه امسال در نيمه اول سال روند رشد سرقت ها متوقف و در نيمه دوم روند نزولي آغاز شده است و مطمئنا در پايان سال 93 نسبت به سال قبل كاهش سرقت و جرم را شاهد خواهيم بود.
احمدي مقدم همچنين در مورد كشفيات مواد مخدر به بهبودي 8 درصدي اشاره كرد و افزود: دربحث راهنمايي و رانندگي نيز تا پايان سال با عنايت به تمهيدات صورت گرفته كاهش تصادفات و مجروحين را شاهد خواهيم بود.
فرمانده نيروي انتظامي در پايان با ابراز خرسندي در خصوص افزايش كشفيات كالاي قاچاق مخصوصا قاچاق سوخت ، سال 93 را سال خوبي ارزيابي كرد و خبر از كاهش همه جرايم در سطح كشور داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن