تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813167287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارکستر بزرگ گروه کامکارها در کرمانشاه به هنرنمايي مي پردازد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ بهمن ۱۳۹۳ (۲۰:۴۵ب.ظ)
ارکستر بزرگ گروه کامکارها در کرمانشاه به هنرنمايي مي پردازد کنسرت موسيقي گروه کامکارها به خوانندگي بيژن کامکار 9 بهمن ماه در سالن ورزشي امام خميني (ره) کرمانشاه برگزار مي شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج از کرمانشاه، رئيس انجمن موسيقي کرمانشاه پيرامون قطعاتي که در اين کنسرت اجرا مي شوند، اظهار داشت: اين برنامه در دو بخش موسيقي سنتي و موسيقي کردي اجرا مي شود که گروه کامکارها براي هر بخش قطعاتي زيبا و شنيدني از آثار معروف اين گروه در نظر گرفته اند.
اصغر نصراله پور افزود: در بخش موسيقي سنتي اين گروه قطعاتي مانند يار مرا (ساخته و تنظيم ارسلان کامکار و با شعري از مولانا)، ايوان مداين (ساخته و تنظيم هوشنگ کامکار و با شعري از خاقاني)، منظومه مولانا (ساخته و تنظيم هوشنگ کامکار) و قطعه زمستان ( ساخت و تنظيم ارسلان کامکار و با شعري از مهدي اخوان ثالث) را براي تماشاچيان مشتاق کرمانشاهي اجرا مي کند.
اين موزيسين مطرح کرمانشاهي در ادامه به معرفي بخش کردي پرداخت و گفت: در اين قسمت گروه کامکارها به اجراي قطعات زيبايي همچون دلي کم بو (ساخته و تنظيم اردشير کامکار)، اوراد خواني (ساخته و تنظيم هوشنک کامکار و با شعري از مولوي کرد)، عزيزم تو گلکمي (تنظيم اردشير کامکار)، کراس کودري (تنظيم ارسلان کامکار)، کابوکي (تنظيم اردشير کامکار) و قاسم خان (تنظيم هوشنگ کامکار) مي پردازند.
گفتني است در اين کنسرت هوشنگ کامکار سرپرستي گروه کامکارها را بر عهده دارد و هنرمنداني همچون پشنگ کامکار، بيژن کامکار، قشنگ کامکار، ارسلان کامکار، ارژنگ کامکار، اردشير کامکار، اردلان کامکار، نيريز کامکار، صبا کامکار، هانا کامکار، سهراب کامکار و کامران احمدي (دف نواز کرمانشاهي) اين ارکستر سنتي را همراهي مي کنند.
کنسرت کامکارها روز پنجشنبه 9 بهمن ماه ساعت 19 در سالن ورزشي امام خميني (ره) واقع در بلوار طاق بستان برگزار مي شود.
قيمت بليت اين کنسرت از 25 هزار تا 60 هزار تومان متغير است و علاقمندان مي‌توانند بليت‌هاي اين برنامه را از دفتر زيگورات واقع در چهارراه سنگر پايين‌تر از بانک انصار و هنرکده امير واقع در پاساژ سروش تهيه کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن