تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820274916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوري: در مورد تيم ملي حرف نمي‌زنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نوری: در مورد تیم ملی حرف نمی‌زنم
کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در حال حاضر نمي‌خواهم در مورد تيم ملي حرف بزنم چرا که تمرکزم روي پرسپوليس است.

محمد نوری در پایان تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: در پنجاه روزی که گذشت یک اردوی بسیار خوب در راس‌الخیمه داشتیم و پیش از آن هم یک دوره بدنسازی در تهران پشت سر گذاشتیم.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه از 50 روز تعطیلی لیگ نهایت استفاده را بردیم خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرایط به گونه‌آی فراهم شد که بتوانیم دوباره بدنسازی کنیم تا برای نیم‌فصل دوم و همچنین لیگ قهرمانان آسیا آماده شویم.

نوری ادامه داد: متاسفانه هنوز تیم از شرایط بدنسازی خارج نشده و اینکه لیگ کمی زودتر از تاریخ قبلی آغاز می‌شود کمی کارمان را سخت می‌کند. به هر حال با بازیکنانی که جذب کرده‌ایم شرایط‌ مان مخصوصا در خط حمله بهتر شده است و امیدوارم بتوانیم در نیم‌فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه در مورد تیم ملی حرف نمی‌زنم گفت: در حال حاضر تمام تمرکزم را روی پرسپولیس می‌گذارم و برای موفقیت تیمم در مسابقات پیش رو تلاش خواهم کرد. کار سختی در پیشس داریم اما مطمئنم که به موفقیت می‌رسیم.

وی در مورد دیدار با ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی دارد و بدون شک بازی برابر این تیم برای هر تیمی بسیار سخت است.



1393/11/07 18:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن