تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820103357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم اهداي جوايز جشنواره پاييزي اينترنت پر سرعت مخابرات لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ بهمن ۱۳۹۳ (۱۵:۴۲ب.ظ)
مراسم اهداي جوايز جشنواره پاييزي اينترنت پر سرعت مخابرات لرستان برندگان خوش شانس شرکت کننده در جشنواره پاييزي فروش ويژه ADSL مخابرات لرستان که اقدام به خريد اينترنت کرده بودند ، جوايز خود را دريافت کردند .
به گزارش خبرگزاري موج، به مناسبت فرارسيدن دهه فجر مراسم اهداي جوايز جشنواره پاييزي اينترنت پرسرعت مخابرات با حضور مهندس قباديان مدير عامل شرکت مخابرات لرستان، اعضاي هيئت مديره و جمعي از مديران ارشد شرکت و برندگان اين جشنواره در محل سالن اجتماعات ساختمان مرکزي شرکت برگزارشد.
در اين مراسم مهندس شمسي فر عضو هيئت مديره شرکت گزارشي از عملکرد مخابرات استان در واگذاري اينترنت پرسرعت به مشترکان ارائه کردد و گفت : اين جشنواره با هدف جذب مشتري و بازاريابي از تاريخ 27 مهر ماه 93 تا پايان دي ماه سال جاري برگزار گرديد که با استقبال قابل توجه مشترکان روبرو شد .
همچنين در ادامه مراسم مهندس شمسي فر با اشاره به اهميت نقش اينترنت پرسرعت در جوامع امروزي گفت : بايد فرهنگ استفاده از ADSLدر جامعه نهادينه شود و مردم از امکانات اينترنت پرسرعت براي رفع نيازهاي اوليه خود آگاه شوند و اين کمک بزرگي براي کاهش اتلاف وقت، صرفه جويي در هزينه ها ، کاهش آلودگي و در نهايت آرامش و آسايش بيشتر آنها و ترويج استفاده از خدمات دولت الکترونيک است.
وي گفت : شرکت مخابرات پس از خصوصي شدن رويکرد ارائه خدمات و محصولات ارتباطي و مخابراتي خود را بازنگري و با توجه ويژه و اولويت خاص در برخورد و تعامل با مشتريان را مورد توجه ويژه و خاص خود قرار داده بگونه اي که حفظ اعتماد مشتريان را بعنوان يک راهبرد استراتژيک در اولويت برنامه هاي خود قرار داده است احداث برند شاپ ها يا مراکز متمرکز ارائه خدمات و محصولات ارتباطي و مخابراتي ، برگزاري کمپين هاي مختلف در حوزه تلفن همراه و ADSL ، راه اندازي مراکز نظرسنجي و پاسخگويي 2020 براي مشتريان ADSL و 2010 براي مشتريان تجاري و تغيير ساختار سازماني و ايجاد معاونت تجاري خود گواه اين تغيير رويکرد مي باشد
وي بيان کرد: مخابرات فقط به دنبال کسب سرمايه نيست بلکه کميت و کيفيت بالاي خدمات به مشترکين و شهروندان و افزايش جلب رضايت و اعتماد نيز جزو اهداف مخابرات است.
گفتني است؛ در اين جشنواره حدود 7000 نفر ثبت نام کردند که از اين تعداد 8 نفر به عنوان برندگان اين جشنواره شناخته شدند که در پايان مراسم به هريک از آنها يک سکه تمام بهار آزادي اهدا شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن