تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819798524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خراسان‌ رضوي داراي بيشترين بهره‌بردار و اراضي کشاورزي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ بهمن ۱۳۹۳ (۱۵:۱۷ب.ظ)
خراسان‌ رضوي داراي بيشترين بهره‌بردار و اراضي کشاورزي رييس سازمان جهاد کشاورزي استان خراسان رضوي اعلام کرد: براساس سرشماري کشاورزي سال جاري، خراسان رضوي داراي بيشترين تعداد بهره‌بردار کشاورزي است.
به گزارش خبرگزاري موج،مجتبي مزروعي با بيان اين مطلب گفت: اين رقم در استان خراسان رضوي 3.8 درصد است.وي افزود خراسان رضوي با 24 درصد اراضي کشاورزي کشور در رتبه نخست کشور قرار دارد.
به گزارش روابط عمومي سازمان جهاد کشاورزي خراسان رضوي،مزروعي تصريح کرد: استان‌هاي خراسان رضوي، خوزستان و آذربايجان شرقي در مجموع با بيش از 3 ميليون و 715 هزار هکتار (25 درصد) بيشترين مساحت زمين در عرصه‌هاي زراعي کشور را در اختيار دارند.
به گفته وي، استان‌هاي کرمان، فارس و خراسان رضوي با 36 درصد و مجموع 664 هزار هکتار داراي بيشترين عرصه‌هاي باغي کشور هستند.
رييس سازمان جهاد کشاورزي خراسان رضوي تصريح کرد: استان خراسان رضوي بر اساس نتايج سرشماري از نظر فراواني و تعداد دام سبک، با 9 درصد کل کشور، داراي بيشترين تعداد دام سبک کشور است.
لازم به ذکر است؛ بر اساس نتايج سرشماري کشاورزي سال 1393، تعداد بهره‌برداران کشاورزي نسبت به سرشماري سال 82 از 4 ميليون و 200 هزار نفر به 4 ميليون و 43 هزار نفر رسيده است که کاهش 6 درصدي را در اين مدت نشان مي‌دهد که با اين حال استان خراسان رضوي داراي رتبه نخست بهره‌برداران در کشور است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن