تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803567833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر شرکت توسعه گردشگری شهر آئین عنوان کرد ایران محل مناسبی برای توسعه صنعت گردشگری و جذب توریست خارجی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر شرکت توسعه گردشگری شهر آئین عنوان کرد
ایران محل مناسبی برای توسعه صنعت گردشگری و جذب توریست خارجی
مدیر شرکت توسعه گردشگری شهر آئین گفت: ایران محل مناسبی برای توسعه صنعت گردشگری و جذب توریست خارجی است.

خبرگزاری فارس: ایران محل مناسبی برای توسعه صنعت گردشگری و جذب توریست خارجی



به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، حسین خاکپور ظهر امروز در نشستی خبری در خصوص هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه در خصوص موضوع توریسم است زیرا صنعت توریست یا گردشگری یک صنعت پول‌ساز است که در تمام دنیا مورد توجه قرار گرفته و متاسفانه در ایران طی سالیان گذشته مورد غفلت قرار گرفته است.
وی ادامه داد: با توجه به سیاست‌های جدید دولت یازدهم و رویکردی که اتخاد شده توصیه شده که ورود سرمایه‌گذاران و بخش‌های خصوصی به این حوزه و توسعه فضای این صنعت گسترش یابد.
این مسئول عنوان کرد: از طرف دیگر ورود به بازارهای هدف برای سرمایه‌گذاران بسیار جذاب است و بسترسازی خوبی هم برای سرمایه‌گذاران و هم برای کشور داشته باشد.
خاکپور افزود: صنعت گردشگری با توجه به نوع فعالیت‌های که انجام می‌دهد بسیار تاثیرگذار در جذب توریسم خارجی است و با توجه به اینکه جز 10 کشور اول دنیا در جاذبه‌های تاریخی و طبیعی است در صورت اعمال درست سیاست‌ها این قابلیت‌ها قطعا در شکوفاتر کردن این صنعت تاثیرگذار است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه ایران جاذبه بسیار خوبی دارد می‌تواند محل خوبی برای توسعه صنعت گردشگری و همچنین جذب توریست خارجی و توسعه این صنعت در داخل کشور باشد.
مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری شهر آئین تصریح کرد: متاسفانه مردم کشور ما همه جای ایران را ندیده‌اند و از جاذبه‌های گردشگری کشور خبر ندارد بنابراین برگزاری این نمایشگاه می‌تواند به نوعی ظرفیت گردشگری در شهرهای مختلف را به نمایش بگذارد و به یک فضا برای عرضه مستقیم خدمات در این بخش‌های تبدیل شود. خاکپور عنوان کرد: با توجه به اینکه هفت دوره از این نمایشگاه تاکنون برگزار شده، هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری و هتل‌داری صنایع وابسته از تاریخ پنجم تا هشتم اسفند در کیش برگزار می‌شود و از حدود یک ماه گذشته تمام فضاها و اطلاع‌رسانی کافی را برای حضور اسپانسر و فعالان فراهم کرده‌ایم و خوشبختانه تاکنون استقبال خوبی صورت گرفته است.
این مسئول گفت: یک کار جدیدی نیز انجام شده و با توجه به اینکه مجموعه بانک شهر و شرکت توسعه شهر آیین به نوعی در مدیریت شهری و توسعه فضاها و زیرساخت‌های گردشگری در استان‌ها در میان سایر بانک‌های کشور سرآمد هستند این نمایشگاه یک فرصت مناسب است که شهر‌های برخوردار از جاذبه‌های گردشگری با حضور در این نمایشگاه بتوانند ظرفیت‌های گردشگری خود را به نمایش بگذارند.
وی متذکر شد: جزیره کیش درب ورودی گردشگران خارجی به کشور ایران معرفی شده و کیش با توجه به ظرفیت و ظرفیتی بسیار بالای که دارد هر روز نیز بر ظرفیت‌های توسعه این شهر افزوده می‌شود قطعا برگزاری این نمایشگاه فضای بسیار مناسبی را برای گردشگران به ایران و منطقه آزاد فراهم می‌کند. این مسئول بیان داشت: 500 متر فضا در این نمایشگاه به شرکت‌ها و کمپانی‌ها اختصاص یافته و شرکت‌های مختلف از کشورهای خارجی از جمله مالزی، ترکیه، امارات، کرواسی، آلمان، مصر، مراکش، ژاپن و قزاقستان در این نمایشگاه حضور دارند.
گفتنی است هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت گردشگری و هتل‌داری صنایع وابسته با همکاری و حمایت‌های مالی بانک شهر و شرکت شهر آیین پنج الی هشت اسفند 94 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار می‌شود. انتهای پیام/88001/ن30

93/11/07 - 14:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن