تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820102461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيش از 18 هزار حامي از ايتام لرستاني حمايت مي کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ بهمن ۱۳۹۳ (۱۹:۳۰ب.ظ)
بيش از 18 هزار حامي از ايتام لرستاني حمايت مي کنند مدير کل کميته امداد استان لرستان گفت: در حال حاضر بيش از 18 هزار حامي در لرستان وجود دارد که در طول سال و در مناسبت هاي مختلف ايتام را مورد لطف خود قرار مي دهند.
به گزارش خبرگزاري موج، ولي اله منتظري گفت: بي شك طرح اكرام با تأسي از سيره ائمه معصوم (عليه السلام ) در خصوص توجه به يتيم و يتيم نوازي پا به عرصه اين نهاد گذارده و رويكرد اصلي آن نيز ترويج فرهنگ نوعدوستي، حفظ عزت نفس و رشد و تعالي فرزندان اين مرز و بوم و بهره مندي از قلوب پاك و نيات آسماني خير گرانقدر است.
مدير کل کميته امداد استان لرستان در ادامه سخنان خود با بيان اينکه در حال حاضر تعداد 8 هزار و 205 يتيم در لرستان تحت حمايت کميته امداد هستند، گفت: تعداد 18 هزار و 888 حامي نيکوکار از اين ايتام حمايت مي کنند.
منتظري با اشاره به اينکه کل درآمد طرح اکرام ايتام از ابتداي سال جاري تا کنون بيش از 57 ميليارد و 814 ميليون و 449 هزار ريال مي باشد، گفت: حاميان نيک انديش از طريق سايت اکرام ايتام و مراجعه حضوري به دفاتر کميته امداد اقدام به قبول سرپرستي يک يا چند يتيم مي کنند.
وي گفت: از ديگر اقدامات کميته امداد در خصوص جمع آوري و توزيع کمک هاي حاميان در بين ايتام مي توان به ارائه خدماتي از جمله ارائه شناسنامه ي ايتام و اطلاعات فردي آنان به حامي، ثبت، نظارت و كنترل وجوه اهدايي و انتقال به حساب شخصي فرزندان اكرام، تعاملات في مابين حامي، مددكار، يتيم از طريق تماس تلفني، مكاتبه و ديدار، بازديد از خانواده هاي تحت پوشش طرح اكرام با محوريت ارتقاء شاخص هاي زندگي و معيشتي خانوار، تعامل ياورانه در رشد و تعالي فرزندان و اثر گذاري مثبت در اين راستا، ارائه گزارش مالي و وضعيت معيشتي و تحصيلي فرزندان اكرام اشاره کرد.
وي گفت: كليه ملاقاتها با نظارت مستقيم مسئولين اكرام و تداوم حمايت از جانب حامي صورت مي گيرد.
منتظري گفت: هدف اصلي امداد از اجراي طرح اکرام ايتام تامين مايحتاج اوليه کودکان يتيمي است که دراثراتفاقاتي نظير تصادفات زلزله، بيماري و.... نان آور خانواده شان را از دست داده و در حال حاضر منبع مالي براي گذران زندگي ندارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن