تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820369343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسدي: حيف شد تيم ملي قهرمان نشد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اسدی: حیف شد تیم ملی قهرمان نشد
مرتضي اسدي اعتقاد دارد گسترش فولاد مي تواند در ادامه ليگ برتر نتايج بهتري بگيرد.

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی اسدی بازیکن گسترش فولاد در خصوص تیم ملی و تیمش گفت و گویی با ما انجام داد: در ترکیه اردوی خوبی داشتیم و با توجه به تغییراتی که در نفرات ایجاد شده توانستیم از لحاظ فنی و بدنی خودمان را آماده کنیم. در این اردو سه بازی تدارکاتی انجام دادیم که به آمادگی خوبی رسیدیم. با تیم های قدرتمندی بازی کردیم. با روبین کازان . یک تیم لیگ برتری ترکیه و قهرمان ازبکستان بازی کردیم که تیم های قوی بودند. تغییراتی که در تیم بود در بازی های دوستانه جواب داد و این نفرات خوب کار کردند. البته هنوز به شرایط ایده آل مدنظر فرودگاه فاصله داریم اما می توانیم در بازی پنجشنبه قدرتمند حاضر شویم.با تغییراتی که در برنامه ها بازی شد باید پنجشنبه بازی کنیم البته مشکلی با این قضیه نداریم و در ترکیه هم بیشتر تمرینات هوازی انجام دادیم.آقای جلالی هم با سایپا تیم خوبی ساخته و توانسته در رده پنجم، ششم جدول جای بگیرد.ما در این بازی محکم بازی می کنیم تا 3 امتیاز را بگیریم.

او در خصوص عملکرد تیم ملی در جام ملت های آسیا هم صحبت کرد: چون بازی های تیم ملی همزمان با تمرینات ما بود معمولا یک نیمه از بازی ها را تماشا می کردیم. به نظر من تیم ملی در این مدت پوست اندازی کرده و نفرات جدید تیم ملی هم خوب جواب داده اند. جوان های ایرانی هم می خواهند خودشان را نشان دهند و انگیزه بالایی دارند. واقعا تیم ملی می تواند به این مهره های قابل اعتماد تکیه کند.این تیم ملی حیف شد و واقعا شایسته قهرمانی در جام ملت ها بود. واقعا در بازی با عراق هم نباید می باختیم و راحت می توانستیم این تیم را شکست دهیم. به خاطر کم لطفی داور و تمرکز نداشتن این اتفاق افتاد. می توانستیم با همان نتیجه یک بر صفر بازی را ببریم البته بچه ها فشار زیادی را تحمل می کردند.

اسدی در رابطه با ادامه فعالیت کارلوس کی روش در تیم ملی گفت: من در اندازه ای نیستم که بخواهم در این مورد زیاد صحبت کنم اما فقط می توانم نظرم را بگویم. به هر حال اگر تفکرات کی روش کمی تغییر کند بهتر است چون نمی تواند همیشه دفاع کرد و بعضی وقت ها هم گیر می کنیم.ما از عراق نه یک سرو گردن بلکه دو سرو گردن بالاتر بودیم. اما او در این مدت شناخت کافی پیدا کرده و بماند بهتر است. در این زمان رفتن او اشتباه است . با اینکه چهار، پنج بازیکن جایشان در زمین خالی بود اما چند جوان معرفی شده اند که واقعا خوب کار کردند.



1393/11/06 16:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن