تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819439646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حدادي‌فر:مي توانستيم قهرمان جام ملتها شويم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حدادی‌فر:می توانستیم قهرمان جام ملتها شویم
قاسم حدادي فر هافبک با تجربه ذوب آهن اعتقاد دارد کارلوس کي روش بايد در تيم ملي ايران بماند چون تيم ملي خوبي ساخته است.

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان ذوب آهن در مورد شرایط بازی با پرسپولیس و تیم ملی صحبت کرد:

با فشار بالا تمرین کردیم

در تعطیلات لیگ اردوی خوبی در مالزی برگزار کردیم و تمرینات مان را در اصفهان با آمادگی کامل انجام دادیم. فشار تمرینات در این مدت بالا بود تا بازیکنان به آمادگی کامل برسند. به هر حال برنامه لیگ تغییر کرده و نه فقط ذوب آهن بلکه تمام تیم ها با این تغییر مشکل دارند. به هر حالی این شرایط پیش آمده و برای تمام تیم های برابر است. ما هم در حال حاضر آمادگی بازی کردن را داریم اما طبق برنامه قبلی باید دو هفته دیگر بازی می کردیم.

کاوه رضایی به ما کمک می کند

در نیم فصل محسن مسلمان را از دست دادیم که برای ذوب آهن بازیکن تاثیرگذاری بود و بازیکن آینده داری هم برای فوتبال ملی است. او خودش انتخاب کرد به تیم دیگری برود و برای او آرزوی موفقیت می کنم. کاوه رضایی هم که از بهترین بازیکنان لیگ بوده به ذوب آهن آمده و از جوان هایی است که خیلی می تواند به تیم ملی کمک کند. نیم فصل اول هم ما زمان می خواستیم به شرایط خوبی برسیم و در حال حاضر به شرایط ایده آل رسیدیم.

از هواداران پرسپولیس تشکر می کنم

همیشه بازی پرسپولیس و ذوب آهن قشنگ و جذاب بوده. فکر می کنم بازی روز جمعه هم تماشاگر پسند و تهاجمی باشد چون هر دو تیم نیاز به برد دارند. به هر حال در نیم فصل بحث انتقال من به باشگاه پرسپولیس مطرح بود که برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنم اما قسمت نبود. در حال حاضر هم بازیکن ذوب آهن هستم و با تمام توانم برای تیمم بازی می کنم. هواداران پرسپولیس همیشه به من لطف داشتند و از آنها تشکر می کنم و امیدوارم روزی محبت شان را جبران کنم. بازی روز جمعه در فولاد شهر جذاب می شود و امیدوارم ذوب آهن این بازی را ببرد و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی بگیرد.

تیمی ملی به خوبی تغییر نسل داده

در مورد نتایج تیم ملی و عملکرد این تیم در جام ملت های آسیا باید بگویم تیم ملی بد هم نتیجه نگرفت و عملکرد نسبتا خوبی داشت. تیم ملی در حال تغییر نسل دادن است و کی روش به خوبی این کار را کرده.او بازیکنانی را در ترکیب اصلی قرار داده که واقعا در عملکرد تیم ملی تاثیر گذار بودند که به مرور زمان این تیم جوان تر هم می شود.

از عراق سرتر بودیم

ما روی یک اتفاق در بازی با عراق حذف شدیم.واقعا بچه های تیم ملی مردانه بازی کردند و در زمین جنگیدند. من حتی قبل از بازی پیش بینی کرده بودم ایران 3،4 گل به عراق می زند. ما از هر لحاظ سرتر بودیم و حتی می توانستیم قهرمان شویم.خدا وکیلی کی روش تیم خوبی درست کرده و با تمام ناملایمات و نداشتن بازی های تدارکاتی با تیم یکدستی به میدان رفت.

کی روش مربی جهانی است

چه زمانی که در تیم ملی بودم و چه زمانی که نبودم گفتم کی روش مربی با کلاس جهانی است و تیم ملی مربی فنی و با شخصیتی دارد. او در تیم ملی خوب کار کرده و با وجود امکانات کم تیمی ساخت که خوب کار کرده.

کی روش باید بماند

به نظر من کی روش باید بماند و رفتن کی روش از تیم ملی دردی از فوتبال ما دوا نمی شود. فوتبال ما باید از پایه و ساختاری درست شود. او می تواند به فوتبال کمک کند و این روند در فوتبال ما ادامه داشته باشد.زمان قطبی هم ما خوب کار کردیم. اما در حال حاضر تیملی تغییر نسل داده و یک دفعه این اتفاق نیفتاده. او حتی به بازیکنان جوان فیکس بازی داد و پدیده هم شدند.

مردم از تیم ملی راضی هستند

به بچه های تیم ملی خسته نباشید می گویم چون با غیرت باز کردند و جنگیدند. می دانم چه شرایط روحی دارند چون لیاقت حضور در فینال را داشتند. اما می گویم بچه ها مردم از شما راضی هستند.



1393/11/06 14:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن