تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798918549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه ورزش پایه با همکاری شهرداری،وزارت ورزش و آموزش و پرورش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: درنشست خبری رئیس اداره ی ورزش و جوانان جنوب غرب مطرح شد/ توسعه ورزش پایه با همکاری شهرداری،وزارت ورزش و آموزش و پرورش خبرگزاری پانا:رئیس اداره ورزش و جوانان جنوب غرب گفت:براساس تفاهم نامه و با همکاری وزارتخانه های آموزش و پروش و ورزش و جوانان و شهرداری تهران ورزش پایه توسعه می یابد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۵ بهمن ساعت 15:19

خبرگزاری پانا+lمهران سرپرست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا؛ نشست خبری مهران سرپ ست در محل تربیت بدنی جنوب غرب با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان جنوب غرب با بیان ویژگی های جغرافیایی جنوب تهران به پتانسیل های فردی این منطقه اشاره و گفت:جنوب  تهران یکی از مناطقی است که قهرمانان زیادی را به عرصه ی ورزش معرفی کرده است که این ورزشکاران در صحنه های بین المللی درخشیده اند،از جمعیت جنوب غرب سه دهم جوانان ورزشکار هستند که یک و یک دهم متر مربع با استاندارد جهان فاصله داریم.این ناحیه از تهران استعداد ها و باشگاه های خوبی دارد اما منابع مالی و مادی پایین است که در مقیاس با پرورش ورزشکاران در سطح ملی نتیجه ی خوبی دارد.
 
وی ادامه داد:48الی 49 رشته  باید در ساختار ورزش شکل گیرد که در گذشته اسکی ،قایقرانی و اسکواش وجود نداشته است که با تلاش های دکتر نژاد فلاح این رشته ها فعال شدند و باعث شد که همه ی هیئت های ورزشی فعال شوند.در حال حاضر 42هیئت فعال داریم که تلاشمان این است تا پایان سال 93به 47 هیئت افزایش دهیم.
 
 
سرپرست در خصوص برنامه های اداره ی ورزش جنوب غرب برای دهه ی فجر افزود:ما در این مدت جشواره ی فجر را داریم که رویکرد همگانی و قهرمانی دارد،امسال به عنوان سومین سالی است که این جشواره را با جدیت برگزار می کنیم،حدود پنج هزار ورزشکار و 90 تیم در غالب رژه ورزشی خواهیم داشت که این مسابقات از20بهمن ساعت 3 استارت خواهد خورد،در45 رشته در بخش آقایان و بانوان میزبان هستیم که در مجموع حدود100هزار نفر شرکت کننده در این مسابقات شرکت خواهند کرد.
 
وی در ادامه گفت:هم راستا با این مسابقات  هیئت های ورزشی اقدام به برگزاری مسابقات می کنند.ورزش دو رویکرد ایجاد می کند:اول ایجاد سرگرمی است و دوم نشاط و تندرستی است که سلامت فردی و گروهی را تضمین می کند به همین دلیل باید قدری جدی تر به این قضیه نگاه شود.
 
سرپرست افزود:سیاست اصلی این سازمان در سال 94 این است که بایک برنامه ی استراتژیک و برش یک ساله قدمی رو به جلو داشته باشیم.چهار منطقه ی جنوبی تهران جمعیتی بالغ بر 1میلیون و دویست هزار نفر دارد که شهرداری های منطقه ی 16،17،18و 19 را پوشش می دهد که تراکم جمعیتی در این مناطق از بعضی از استان های ایران بیشتر است که با توجه به این موضوع می توان از پتانسیل بالای جمعیتی برای تقویت ورزش حرفه ای کشور در بخش پایه استفاده کرد.در همین راستا از شهردار های محترم مناطق 16،17و 18 می خواهیم کمک کنند که با تفاهم نامه ای که با وزیر ورزش داشتیم  خلاء بین وزارت ورزش و جوانان با وزارت آموزش و پرورش را پر کنیم.
 
وی یادآور شد:در ورزش  خیلی از سازمان ها مانند،نیرو های مسلح،آموزش و پروش و... نقش دارند،اما باید گفت شهرداری به خوبی کار می کند 115ایستگاه ورزشی فعال داریم که برای هریک از این ایستگاه ها شهرداری هزینه می کند،در حوزه ی ساخت و ساز نیز در سال 93 دو الی سه مکان ورزشی ساخته شده است.هزینه هایی که از امکان ورزشی به دست می آید به هیچ وجه به صرفه نیست،طبق اساس نامه ای که ابلاغ شده است سالن های ورزش در جنوب تهران 40الی50هزار تومان کرایه داده می شود و در شمال تهران 120 هزار تومان که تفاوت بین قیمت ها وجود دارد،در مجموع 200مکان ورزشی در جنوب تهران در حال فعالیت است.
 
در پایان این نشست کریمی، معاون فنی ورزش جنوب غرب اظهار داشت:تعداد زیادی از قهرمانان کشورمان از این ناحیه به سطح بین المللی رسیده اند که عبارتند از:محمد علیاری که دارنده ی مدال طلا و نقره ی مسابقات پاراآسیایی است،یونس سیفی پور که موفق به کسب مدال نقره و برنز مسابقات پاراآسیایی اینچئون شد،در بخش بانوان نیز قهرمانان زیادی داریم که عبارتنداز،هاجر تکتاز و مریم سلطانی که مدال نقره مسابقات پاراآسیایی را کسب کردند.مربیان بزرگی نیز از این منطقه به سطح اول ورزش کیشورمان رسیده اند مانندریا:آقای صادقی که چندین سال است مربی جانباز و معلولین است،اسرافیل دودانگه نام آشنایی در کشتی است و خیلی دیگر از ورزشکاران و مربیان خوبی که در سطح بین المللی و ورزش ایران درخشیده اند.
وی ادامه داد:در سطح منطقه 8 مجموعه ورزشی به نام های فعالیت می کنند که ورزشگاه های قیانوری،مرغوبکار،هفتم شهریور و شهدای هوزه تعدادی از آن ها است.ورزشگاه مرغوب کار حدود 14 سال در اختیار باشگاه استقلال تهران بود که در پایان دوره ی دکتر فتح الله زاده بازی دیگر به اداره ورزش جنوب غرب بازگردانده شد.  
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن