تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821014286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۴۵۰۰ تن ميگوي پرورشي بوشهر به خارج از کشور صادر شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۵۶ب.ظ)
۴۵۰۰ تن ميگوي پرورشي بوشهر به خارج از کشور صادر شد مديرکل دامپزشکي استان بوشهر گفت: ميگوي پرورشي استان بوشهر با داشتن کيفيت بسيار مطلوب در بازارهاي جهاني خريداران بسياري دارد به گونه‌اي که تاکنون ۴ هزار و ۵۰۰ تن آن صادر شده است.
به گزارش خبرگزاري موج،مرتضي بحراني با بيان اينکه استان بوشهر داراي ظرفيت مهمي در پرورش آبزيان دارد اظهار داشت: پرورش دهندگان ميگو امسال توانستند از 4 هزار و 40 هکتار اراضي پرورشي و ساحلي استان بوشهر 14 هزار و 300 تن ميگو توليد کنند.
وي با بيان اينکه پرورش ميگو تحت نظارت مستقيم کارشناسان دامپزشکي براي کنترل کيفيت انجام مي‌شود گفت: پرورش دهندگان ميگو با توجه به توصيه کارشناسان اقدام به پرورش ميگو مي‌کنند بگونه‌اي که ميگوي توليدي استان بوشهر با کيفيت ترين ميگو در ابعاد گوناگون است.
مديرکل دامپزشکي استان بوشهر با اشاره به کنترل بيماري ميگو در استان بوشهر تصريح کرد: با وجود انواع بيماري ويروسي ميگوي پرورشي اين بيماري‌ها پايش و کنترل شده بگونه‌اي که اکنون هيچ ويروس و بيماري در ميگوي پرورشي وجود ندارد.
بحراني، ميگوي توليدي استان بوشهر را مورد تاييد مجامع اقتصادي بين‌المللي دانست و گفت: ميگوي‌هايي که از طريق کشوربا تاييد و مهردامپزشکي صادر مي‌شود مورد تاييد مجامع بين‌المللي است و خريداران بسياري در جهان دارد.
وي با اشاره به اينکه براي صادرات ميگوي پرورشي استان بوشهر برنامه‌ريزي شده است افزود: بر اساس برنامه‌هاي انجام شده قرار است 14 هزار تن توليد ميگوي پرورشي استان بوشهر صادر شود که تاکنون 4 هزار و 500 تن آن صادر شده است.
مديرکل دامپزشکي استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازي مرکز ملي تحقيقات ميگوي عاري از بيماري در بوشهر بيان کرد: با راه‌اندازي اين مرکز زمينه توليد ميگو براي پرورش و زمينه توسعه مزارع پرورش ميگو و افزايش صادرات فراهم کرده است.
به گزارش روابط عمومي سازمان دامپزشکي استان بوشهر،بحراني گفت: با برنامه‌هايي که مسئولان شيلات استان بوشهر در دست اجرا دارند اين استان به عنوان قطب توليد ميگوي پرورشي در کشور تبديل مي‌شود که تحول شگرف در حوزه‌هاي آبزي‌پروري و صادرات ايجاد مي‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن