تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819236088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري مسابقات عملياتي- ورزشي آتش نشانان بنادر كشور در بندر امام خميني(ره)


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ بهمن ۱۳۹۳ (۱۱:۴۹ق.ظ)
برگزاري مسابقات عملياتي- ورزشي آتش نشانان بنادر كشور در بندر امام خميني(ره) هشتمين دوره مسابقات عملياتي- ورزشي آتش نشانان بنادر کشور با هدف تمرين، آموزش، ايجاد روحيه نشاط و رقابت بين کارکنان شاغل در اين حرفه و با معيار ارزيابي سرعت، دقت و مهارت برنامه ريزي ومديريت آنان به ميزباني منطقه ويژه اقتصادي بندر امام خميني (ره) برگـــزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، معاون طرح و توسعه اين منطقه و دبير کميته مسابقات عملياتي- ورزشي آتش نشانان بنادر، بيان داشت: آيتم‌هاي اين مسابقات با اندکي تغييرات، برگرفته شده از مسابقات آتش نشانان جهان بوده واز سطح بالايي برخورداراست، به نحوي که برگزاري اين مسابقات در سال‌هاي 1383 تا کنون، باعث شده است که ضمن ايجاد فضاي رقابتي مثبت، تأثير کاملاً چشمگيري را بر ارتقاء سطح آمادگي جسماني و توان عملياتي کارکنان آتش نشاني بنادر کشور، بر جاي بگذارد.
عليرضا خجسته، آبرساني درسطح و نشانه روي به سمت سيبل، آبرساني به ارتفاع و اطفاي حريق، دو 100 متر با عبور از ديواره وخرک را از آيتم‌هاي اين مسابقات برشمرد که طي جريان مسابقات، کارکنان آتش نشاني آمادگي و مهارت خود را به نمايش گذاشته و به رقابت مي‌پردازند.
وي در ادامه افزود: تا کنون سه دوره از اين مسابقات طي سال‌هاي 87،88 و 90 در منطقه ويژه اقتصادي بندر امام خميني (ره) برگزار شده و آتش نشانان بندر امام خميني (ره) پس از کسب دو عنوان نايب قهرماني در سال‌هاي پيش از آن، موفق شدند طي سه دوره متوالي عنوان قهرماني اين دوره از مسابقات را از آن خود کنند.
يادآور مي‌شود هشتمين دوره اين مسابقات با حضور دوازده تيم از بنادر شمالي و جنوبي کشور طي هفتم و هشتم بهمن امسال در منطقه ويژه اقتصادي بندر امام خميني (ره) برگزار مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن