تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802442026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی: اقدام موهن غربی‌ها، نشان از ترس شناخته‌تر شدن اسلام دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی:
اقدام موهن غربی‌ها، نشان از ترس شناخته‌تر شدن اسلام دارد
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین با بیان اینکه اقدام موهن غربی‌ها، نشان از ترس شناخته‌تر شدن اسلام دارد گفت: آن‌ها می‌ترسند از اینکه اسلام بتواند بر فرهنگ غالب غرب شود.

خبرگزاری فارس: اقدام موهن غربی‌ها، نشان از ترس شناخته‌تر شدن اسلام دارد



حجت الأسلام عابدینی در حاشیه تجمع دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: هر انسان آزاده‌ای که قدری توان تفکر و تعقل در خصوص اتفاقات پیرامون خود داشته باشد به دور از هر دین و مذهب و روشی از این اقدام شنیع ناراحت خواهد شد.
وی در ادامه افزود: مردم جهان در هر دین و مذهبی که باشند تا زمانی که رو به عناد و دشمنی با مسلمانان نداشته باشند و دست‌هایشان به ظلم و جنایت در جهان آلوده نشده باشد محترمند و این تفکر حاوی جامعیتی محبوب و دوست داشتنی است و همین محترم شمردن تفکرات و ادیان دیگر توسط اسلام و همچنین تفکر آزاد اندیشانه آن موجب بین‌المللی شدن این دین شده است.
هرکسی به اسلام توهین کند ظالم است و هیچ توهینی به نتیجه نخواهد رسید
عابدینی در تبیین علت اقدام موهن غرب بر علیه پیامبر اسلام عنوان کرد: ما امروز شاهد توهین به ساحت مقدس رسول مکرم اسلام بودیم و علت این اقدام موهن ترس از شناخته‌تر شدن اسلام است؛ برجسته کردن داعش در ادامه سیاست‌های اسلام هراسی است؛ آن‌ها می‌ترسند از اینکه اسلام بتواند بر فرهنگ غالب غرب شود.
وی با تشریح گام‌های بلند از طرف جوانان و محققان اسلامی در جهت اسلام شناسی عنوان کرد: در مجموعه‌های فرهنگی که وظیفه نشر اطلاعات در خصوص اسلام را دارند به وسیله هنر، قلم، فیلم و تصویر آثار ارزشمندی تولید شده است که این آثار از طریق فضای مجازی و ماهواره به دنیای غرب برای معرفی اسلام ارسال می‌شود.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی ضمن توصیف وضعیت فعلی اسلام در غرب، سرنوشت دین اسلام را در غرب ارزیابی کرد و افزود: امروز شاهد علاقمندی مردم غرب به تفکرات غنی اسلام هستیم که بر اساس آمار، در حال حاضر 7 میلیون مسلمان در فرانسه وجود دارد و این آمار به صورت تصاعدی در حال رشد است. این مسئول ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته تا 15 سال آینده فرانسه یک کشور اسلامی خواهد بود.
وی اضافه کرد: در اسلام رنگ پوست و نژاد افراد، برای آن‌ها برتری نمی‌آورد همان‌طور که در تصاویر دیده‌اید رهبر معظم انقلاب فارغ از هر تفکر نژادی وقتی با برادران آفریقایی روبه‌رو می‌شوند بسیار خوشحال هستند.
عابدینی در چگونگی رفتار مسلمانان با یکدیگر عنوان کرد: وقتی مسلمانان یکدیگر را می‌بینند باید امواج مثبت در ذهن آن‌ها متبادر شود و با خوشرویی با یکدیگر برخورد کنند چراکه فصل مشترک ما قرآن و پیامبر اکرم (ص) است.
وی با اشاره به چگونگی رفتار امام صادق (ع) با ملحدین گفت: در داستان زندگی امام صادق (ع) آمده است که ایشان با ملحدین صحبت می‌کردند و برای هدایت آن‌ها تلاش می‌نمودند و در بسیاری از مواقع آن‌ها به دعوت اسلام لبیک گفته و مسلمان می‌شدند اما بعضی نیز نمی‌پذیرفتند و بازهم آن امام بزرگوار با خوشرویی با آن‌ها برخورد می‌کردند.
وی با اشاره به انتشار نامه اخیر مقام معظم رهبری به جوانان غرب عنوان کرد: توهینی که غربی‌ها انجام دادند موجب رشد اسلام خواهد شد و تمام توانمان را در حمایت از ملت‌های مظلوم مسلمان به‌کار بسته‌ایم.
لازم به یادآوری است؛ دانشجویانی از کشورهای عراق، لبنان، افغانستان، پاکستان، اکوادور و کشورهای آفریقایی حاضر در این تجمع با محکوم کردن اقدام اخیر نشریه فرانسوی در توهین به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام خواستار وحدت بین مسلمانان شدند.
انتهای پیام/77016/ق40

93/11/05 - 11:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن