تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820382856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فخرالديني: استقلال قهرمان مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فخرالدینی: استقلال قهرمان می شود
مدافع آبي‌پوشان تهران اعتقاد دارد آنها زمان کافي براي آماده سازي خود داشته اند و در حال حاضر هم تمام تمرکزشان روي شروع ليگ و بازي حساس با سپاهان است.

  به گزارش "ورزش سه"، میلاد فخرالدینی در مورد شرایط استقلال گفت: خدا را شکر شرایط استقلال خوب است، ما دوران بدنسازی خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم و در چند روز آینده روندمان خیلی بهتر خواهد شد. در کنار این بدنسازی 3 بازی تدارکاتی هم برگزار کردیم تا از شرایط مسابقات عقب نمانیم، گرچه نبود 5 بازیکن ملی‌پوش مان باعث شد هماهنگی لازم را نداشته باشیم.

او در مورد اینکه نیم فصل دوم می‌ تواند نتایج نه چندان خوب نیم فصل اول را جبران کند ادامه داد: ما نیم فصل اول 7، 8 هفته خوب نتیجه گرفتیم ولی بعدش با بدشانسی روبه‌رو شدیم. اما این را بگویم که نیم فصل دوم استقلال قهرمان خواهد شد.

او در مورد خریدهای استقلال نظرش را اینگونه بیان کرد: آقایان عنایتی و طالب لو که بزرگترهای استقلال هستند کسانی چون نوری، سلیمان فلاح و ... می‌ توانند به ما کمک کنند.

فخرالدینی در  مورد حذف ایران مقابل عراق افزود: بالاخره بازیکنان تیم‌ملی زحمت کشیدند و این باخت چیزی از ارزش های آنها کم نمی‌ کند، انشاالله در تورنمنت های بعدی جبران می‌ شود.

وی در پایان در مورد دیدار با سپاهان گفت: این دیدار خیلی حساس است. اما ما از شرایط میزبانی استفاده می کنیم و مطمئن باشید اگر هواداران ما بیایند سپاهان را حتما شکست خواهیم داد.



1393/11/04 17:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن