تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799267014




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدهي استقلال و پرسپوليس ارتباطي به خريداران اين دو باشگاه ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۳۲ب.ظ)
رئيس کل سازمان خصوصي سازي: بدهي استقلال و پرسپوليس ارتباطي به خريداران اين دو باشگاه ندارد رئيس کل سازمان خصوصي سازي گفت: خريداران پرسپوليس و استقلال هيچ نقشي در پرداخت بدهي هاي اين دو باشگاه ندارند و آنها تنها مالک دارايي هاي اين دو باشگاه هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، پوري حسيني، رئيس کل سازمان خصوصي سازي، در گفت و گويي با راديو اقتصاد به بحث خصوصي سازي سرخابي ها اشاره داشت و گفت: سال ها قرار بود سهام دو تيم استقلال و پرسپوليس واگذاري شود، اما؛ به دلايل مختلف اين اتفاق به تأخير مي افتاد که خوشبختانه اين دو باشگاه در چند هفته گذشته قيمت گذاري شدند و آگهي واگذاري آنها نيز روز يکشنبه منتشر مي شود.
رئيس کل سازمان خصوصي سازي با تأکيد بر انجام مزايده سرخابي در روز دوشنبه، 27 بهمن، اظهار داشت: مزايده واگذاري استقلال و پرسپوليس خارج از بورس و فرابورس و از طريق مزايده در سازمان خصوصي سازي برگزار خواهد شد. آنچه واگذاري مي شود برند، ساختمان مرکزي دو باشگاه، ورزشگاه هاي مرغوبکار و شهيد درفشي فر و زميني متعلق به باشگاه استقلال است
وي افزود: همچنين به خريدار مکلف خواهيم کرد در صورت تقاضاي پيشکسوتان، 20 درصد استقلال و پرسپوليس را به همان قيمتي که خريداري کرده است به آنها بفروشد و در صورتي که پيشکسوتان درخواستي ارائه ندهند مالک 100 درصد سرخابي‌ها خواهند بود.
بدهي هاي باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس در مسير خصوصي سازي و واگذاري سهام بخش ديگر از صحبت هاي پوري حسيني بود که با اشاره به آن گفت: خريدار سرخابي ها تنها مالک دارايي هاي اين دو تيم مي شوند و بدهي هاي استقلال و پرسپوليس توسط هياتي تسويه خواهد شد.
پور حسيني با تصريح بر اينکه بابت قيمت گذاري اين دو باشگاه از چندين شيوه بهره برده شده است، تصريح کرد: براي قيمت گذاري برند استقلال و پرسپوليس از 6 روش استفاده و قيمت نهايي براي برند اين دو تيم نيز متوسط قيمت اين روش ها تعيين شد. در خصوص نحوه پرداخت مبلغ پيشنهادي خريداران نيز بايد 40 درصد از اين مبلغ به صورت نقد و 20 روزکاري پس از قطعيت معامله بايد پرداخت شود و بقيه به صورت اقساط در مدت 2 سال با فاصله 6 ماهه پرداخت مي شود.
وي ادامه داد: متقاضي خريد اين دو باشگاه تنها قادر به خريد يکي از آنها خواهد بود و خريدار نبايد مالک باشگاه ديگري باشد. همچنين خريداران نبايد به سيستم بانکي بدهي سنگين داشته باشند و نداشتن پرونده قضائي و کيفري از ديگر شروط براي خريداران استقلال و پرسپوليس است.
پوري حسيني در پايان گفت: پس از برگزاري اين مزايده و نيز مشخص شدن بالاترين رقم پيشنهادي براي هر يک از دو تيم استقلال و پرسپوليس، خريدار نهايي بعد از تأييد صلاحيت توسط کميته اي متشکل از وزير امور اقتصادي و دارايي، وزير دادگستري و وزير ورزش و جوانان مشخص و اعلام خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن