تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818730566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاشانی: بازیکنان ما آموزش درستی ندیده‌اند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کاشانی: بازیکنان ما آموزش درستی ندیده‌اند
کد خبر: ۴۶۹۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷ - 24 January 2015


جعفر کاشاني عضو هيات مديره پرسپوليس معتقد است که بازيکنان تيم‌ملي در ديدار مقابل عراق غيرت ايراني را به نمايش گذاشتند اما اي کاش کسي به آنها مي‌ گفت که در بازي هاي حذفي نبايد اينطور اشتباه کنند.


کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: به عقیده من در بازی مقابل عراق تمام گل هایی که دریافت کردیم روی جاگیری اشتباه مدافعان بود و آن را باید به حساب بازی های دوستانه کم بگذاریم.


بچه ها غیرت ایرانی را به نمایش گذاشتند


بچه ها دیروز غیرت ایرانی را به نمایش گذاشتند البته اشتباهات فاحشی هم داشتند یعنی بازیکنان ما هم بی تقصیر نبودند، آنها آموزش ندیده بودند که در حذفی چقدر باید مراقب رفتارشان در زمین باشند تا یکدفعه عملکرد داور به ضررشان تمام نشود. البته متاسفانه در این بازی شانس هم با ما یار نبود. به هر حال ما باید در لیگ مان هدفمند باشیم، یک سال نتیجه گرایی را کنار بگذاریم و کارهای ساختاری انجام بدهم تا بتوانیم تیم‌ملی هدفمند و منسجمی هم داشته باشیم.


باشگاه ها باید خصوصی شوند


شما بازی ژاپن و امارات را دیدید که چقدر هدفمند و خوب بود. کی‌روش با توجه به بضاعت کم ما این تیم را روانه مسابقات کرد. امیدوارم این نتیجه باعث شود که ما به خودمان بیاییم و زیرساخت های ورزش کشورمان را اصلاح کنیم و مدیرانی مدبر و با درایت در راس کار بگذاریم. باشگاه ها را به بخش خصوصی بدهیم که بتوانند از نخبگان و علم روز دنیا بهره ببرند و به جای اینکه تمام فکرشان پرداخت پول باشد، به پیشرفت فکر کنند.


از تماشای بازی افسوس خوردم


شما این سوال را که چرا همیشه بعد از باخت ها در مورد سازماندهی ورزش صحبت می‌ کنید و بعد هیچ اتفاقی می‌ افتد را باید از مسوولین بپرسید. من هم مثل شما افسوس خوردیم، در صحنه های بازی یاد دورانی که خودمان فوتبال بازی می‌ کردیم افتادم که در تایلند روزنامه ها نوشتند: «عراق ایران را فتح خواهد کرد» و ما این تیم را 3 ـ صفر در هم کوبیدیم. اما دیروز از بازی ایران آنقدر اعصابم خرد شد که قرص والیوم خوردم.


بازیکنانی با فرهنگ های متفاوت


اگر تیم ما نتیجه نمی‌ گیرد برمی گردد به نداشتن بازی تدارکاتی بازیکنانی با فرهنگ های متفاوت دور هم جمع شده اند و فقط این غیرت ایرانی بود که در بازی مقابل عراق توانستیم چندین بار بازی را به تساوی بکشانیم. یک ذره شانس و داور هم مانع پیروزی ما شد. یادم می‌ آید در بانکوک با تیم تایلند بازی داشتیم و آنها با یک مساوی هم می‌ توانستند به مرحله بعد صعود کنند، داور و هوا و تماشاچی به ضرر ما بود. 2 تا هم گل خوردیم اما ما سعی کردیم هیچ اشتباهی نکنیم که داور بتواند از آن سواستفاده کند و با درایت و تعقل کاری کردیم که بازی 3 بر 2 به سود ما تمام شد و علی دباری 3 گل به تنهایی به ثمر رساند اما همه تیم با هم بازی می‌ کردیم نه اینکه در تیم‌ملی ایران فعلی بسیاری از بازیکنان با فرهنگ های متفاوت بدون بازی تدارکاتی دور هم جمع شده اند.


بضاعت ما همین است


ما باید قبل از شروع بازی های آسیایی حداقل 20، 30 بازی تدارکاتی انجام می‌ دادیم. بضاعت ما همین بود حالا خدا را شکر که به چند جوان میدان دادیم و امیدواریم خیلی از بازیکنان که می‌ بایست خیلی زودتر از این ها از تیم‌ملی می‌ رفتند خداحافظی کنند. ما نباید به عراق می‌باختیم چون ما همیشه در غرب آسیا حرف اول را می‌ زدیم و نگاه ما همیشه به جنوب شرقی بود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن