تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821105203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماهینی در کلاس اسلحه شناسی +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
ماهینی در کلاس اسلحه شناسی +عکس




ماهینی در کلاس اسلحه شناسی +عکس جام جم ورزشی: حسین ماهینی احتمالا پرسپولیس را در آسیا همراهی خواهد کرد.




پس از آن که مسوولان نیروهای مسلح با دید ملی به وضعیت سربازها نگاه کرده و جواز حضور برخی از آنها در جام ملت ها صادر شد، بنظر می رسد که نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم بتوانند از این تبصره استفاده کنند.

حسین ماهینی که همراه ملوان در اردوی کیش به سر می برد دو ماهی است که رسما خدمت سربازی را آغاز کرده و حتی کلاس های اسلحه شناسی و تیراندازی های مختلف را هم پشت سر گذاشته است. او بر خلاف برخی سربازان دیگر کارش را توجیه هم نکرد و حالا باصطلاح سرش به کارش گرم است و خدمتش را سپری می کند.

ماهینی اما تا امروز که آخرین روز نقل و انتقالات است نتوانسته قراردادش با ملوان را در هیات فوتبال گیلان و سازمان لیگ ثبت کند و آخرین قرارداد رسمی او همان قرارداد با پرسپولیس است.

هر چند اگر ثبت هم کرده بود تیم های حاضر در آسیا می توانند از سه یار کمکی و قرضی در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنند اما اکنون شرایط برای همراهی او با پرسپولیس مهیاتر است.

تیم ها در آسیا می توانند 20 بازیکن بزرگسال را در لیست خود داشته باشند در حالی که در لیگ برتر ایران فقط 18 بازیکن در فهرست آنها قرار می گیرد.حالا پرسپولیس می تواند علاوه بر 18 بازیکن حاضر در فهرست لیگ برتر خود، ماهینی را هم به لیست آسیایی اش که اواسط دی ماه به کنفدراسیون آسیا ارسال می کند اضافه کند همانگونه که رضا نوروزی هم همین وضعیت را دارد و با این دو بازیکن تعداد نفراتش به 20 می رسد.







سه شنبه 09 دی 1393 - 13:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن