تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803792235




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بناب: هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل اراده ملت ایستادگی و مقاومت کند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه بناب:
هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل اراده ملت ایستادگی و مقاومت کند
امام جمعه بناب گفت: این نظام و انقلاب ریشه در اعتقادات مردم دارد و اگر روی دین مردم، معنویت و اعتقادات سرمایه‌گذاری نشود، باید منتظر عواقب آن باشیم.

خبرگزاری فارس: هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل اراده ملت ایستادگی و مقاومت کند



به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب اظهار کرد: در این کشور اجداد ما 2500 سال پادشاهان قاجار را تحمل کردند و هیچ اتفاقی نیفتاد، ولی نسل جدیدی آمد و به سلطه 2500 ساله پایان داد و شاه را از این کشور بیرون کرد.
وی سپس با اشاره به حرکت و قیام مردم ایران در سال 57 که منجر به سقوط رژیم ستمشاهی شد؛ تصریح کرد: مردم ایران با قیام دسته جمعی عملاً مخالفت خود را با رژیم ستمشاهی اعلام کردند از این‌رو انسان باید در زمان مناسب و فرصت پیش آمده تصمیم قاطع بگیرد و برای نجات جامعه چاره‌جویی کند.
خطیب جمعه شهرستان بناب افزود: ملت ایران در فرصت مناسب بلند شدند و پای قیام خود ایستادند و مقاومت کردند و هزینه‌های سنگینی پرداخت کرده و مملکت را از حلقوم این اجانب بیرون کشیدند و خداوند هم کمک کرد.
وی با بیان اینکه هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل اراده ملت ایستادگی و مقاومت کند، گفت: این امتیاز بزرگ را امام راحل برای ما به ارمغان آورد و نمی‌توان به راحتی از کنار آن گذشت.
رئیس شورای فرهنگ اسلامی بناب در ادامه خطبه‌ها گفت: برای اینکه بخواهیم بی‌دینی در کشور، اباهی‌گری فرهنگی و اعتقادی در جامعه کمرنگ نشده و منازل ما اروپایی نشود و اسم‌ها اسم‌های اروپایی نباشد، باید قدر نعمت‌های خداوندی را بدانیم و شکرگزار نعمات باشیم تا اینکه سلامت دینی و معنوی آفت نبیند.
باقری‌بنابی گفت: این نظام و این انقلاب ریشه در اعتقادات مردم دارد و اگر روی دین مردم، معنویت و اعتقادات سرمایه‌گذاری نشود، باید منتظر عواقب آن باشیم و هم دولت و هم مردم باید به آن توجه کنند.
خطیب جمعه بناب ادامه داد: امروز اروپایی‌ها پیشنهاد می‌دهند که در قطار، مترو و اتوبوس‌ها محل آقا و خانم را تفکیک کنند و در حال بیدار شدن هستند، ولی در جمهوری اسلامی رفته رفته به سمت آنها در حرکتیم و باید مسئولان امر برای این موضوع فکر اساسی بکنند.
باقری‌بنابی با اشاره به درگذشت پادشاه عربستان، از این روز به عنوان عید بزرگ یاد کرد و گفت: یکی از دشمنان بزرگ خداوند امروز به درک واصل شد که به فرد مسلمانان تبریک می‌گویم.
وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری گفت: پیام مقام معظم رهبری در کل جهان پیچید و با مطالب منطقی و مستدل به مسئولان بلاد کفر و برای همه مخاطبان جهان درس اخلاق و درس موعظه بود و سلاح برتر یعنی این و این پیام برای ما نیز موعظه است.
امام جمعه بناب از این پیام به عنوان تسخیرکننده قلوب و مقدمه ظهور امام عصر(عج) یاد کرد و گفت: با فحاشی، اهانت و کاریکاتور نمی‌شود رقیب را از میدان بیرون کرد و اینها حرکات سخیفی هستند و نمی‌شود بشر را با این کارها منحرف کرد.
باقری‌بنابی تأکید کرد: ما هم پیرو چنین رهبری هستیم و باید از چنین رهبری که سراسر منطق است، الگو برداریم و درس بزرگی برای قوای سه گانه است و باید از ادبیات رهبری درس‌های زیادی آموخت و پشت سر رهبری حرکت کرد.
برپایه این گزارش، نمازگزاران جمعه بناب بعد از اقامه نماز وحدت آفرین جمعه هم صدا با مردم سراسر میهن اسلامی در راهپیمایی باشکوهی شرکت نموده و با سردادن شعارهای« مرگ بر آمریکا، مرگ بر فرانسه، لبیک یا رسول الله(ص)» اقدام شرم‌آور نشریه فرانسوی شارلی را در توهین به پیامبر عظیم الشأن اسلام محکوم کردند. انتهای پیام/60002/الف40
 

93/11/03 - 17:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن