تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798685902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی: شیعه‌هراسی اقدام جدید نظام سلطه علیه مسلمانان است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:
شیعه‌هراسی اقدام جدید نظام سلطه علیه مسلمانان است
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: شیعه‌هراسی اقدام جدید نظام سلطه علیه مسلمانان است.

خبرگزاری فارس: شیعه‌هراسی اقدام جدید نظام سلطه علیه مسلمانان است



به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سید محمود مرویان حسینی صبح امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در حرم رضوی برگزار شد، گفت: جریان انبیا و جریان شیاطین در طول تاریخ مقابل هم صف کشیده‌اند، به گواهی تاریخ و کتب آسمانی، انبیا انسان‌های امین، راستگو، حق‌طلب، عدالت‌گستر و مظلوم یاور بوده‌اند. وی افزود: جریان انبیا یک آرمان و اهدافی دارد و هدایت انسان‌ها آرمان انبیاست، اقامه دین حق و گسترش علم و اخلاق و فضیلت در کنار زندگی پاک هدف انبیاست، خداوند متعال در قرآن می‌فرماید که پیامبر الهی با تلاوت آیات خدا و با تعلیم، تزکیه و ارشاد آرمان هدایت انسان‌ها را پیگیری کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: در راه تحقق آرمان انبیا مبانی و چالش‌هایی هم بوده است، جهل و خرافه، تعصبات قبیله‌ای، وسوسه‌های شیاطین و منفعت‌طلبی‌ها نمونه‌ای از چالش‌های بر سر راه انبیا بوده است اما متکی بر آرمان خودشان بیشترین محبان و یاران را پیدا کرده‌اند، با این حال پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) از همان مردم عرب جاهل خرافه‌پرست انسان‌های بزرگی را تربیت کردند که سلمان فارسی، بلال حبشی و ... نمونه‌ای از یاران هستند. وی گفت: مسلمانان تمدن اسلامی را پایه‌ریزی کردند و سیر عظیمی از دانشمندان در این راه آمدند بنابراین آن زمان از غرب و شیاطین خبری نبود، دنیاطلبان برای تخریب بین مسلمانان خرافات به وجود آوردند همچنین انحرافات زیادی در سرزمین‌های اسلامی به وجود آوردند و خودشیفتگی نسبت به غرب را در بین جوانان با دستگاه‌های گوناگون گسترش دادند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: حکومت پهلوی انسان‌های فاسدی بودند و فساد آن‌ها این بود که جوانان این مملکت را به بی‌بند و باری بکشند و بهائیت را در این کشور به وجود آوردند همچنین سفارت انگلیس و آمریکا بود که تصمیم می‌گرفت نمایندگان کشور چه کسانی باشند بنابراین خودباختی به غرب از دستاوردهای پهلوی بود.

مرویان‌حسینی عنوان کرد: امام خمینی (ره) با استقامت و حق‌طلبی خود، زندان را به جان خرید اما حق را به کشور داد و محرم و صفر فرهنگی دین‌خواهی را در کشور به وجود آورد و این انقلاب اسلامی هویت را به ایران اسلامی و مسلمانان جهان داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امروز در دانش‌ها و فناوری‌های گوناگون جوانان این کشور فهرستی بزرگ از دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته‌اند اما دشمنان به شکل‌های گوناگون مانع‌تراشی کردند، به عنوان مثال توهم شیعه‌هراسی را در منطقه گسترش دادند، مقام معظم رهبری فرمودند توهین به مذاهب اسلامی از فرهنگ اهل‌بیت (ع) به دور است.

وی عنوان کرد: در سال 2001 نظام سلطه موج اسلام‌هراسی را در بین مردم دنیا به وجود آورد و در 11 سپتامبر با ایجاد مشکوک انفجار در برج‌های دوقلوی نیویورک ماجرای مقابله با اسلام را به وجود آورد و مسلمانان را تحقیر کردند و به اسم مقابله با طالبان به کشورهای خاورمیانه آمدند و به اسم مقابله با خشونت، ترور از درون آمریکا به وجود آمد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: بیداری اسلامی در سال 2011 محصول آن تحقیرهایی بود که غرب با تبلیغات خود نتوانست به اهدافش دست پیدا کند و سبب شد یک جریان مسلمان در کشورهای منطقه به وجود بیاید و به تعابیر برخی از شخصیت‌ها خشونت از جانب این کشورها سبب تحول و بیداری اسلامی در کشورها می‌شود بنابراین گروهک داعش نمونه‌ای از این تعریف‌هاست که به مقابله با مسلمانان آمده است. انتهای پیام/3138/م20

93/11/03 - 12:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن