تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 آذر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

ساختمان پزشکان

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

خرید سرور مجازی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

خرید نهال سیب

وکیل ایرانی در استانبول

وکیل ایرانی در استانبول

وکیل ایرانی در استانبول

رفع تاری و تشخیص پلاک

پرگابالین

دوره آموزش باریستا

مهاجرت به آلمان

بهترین قالیشویی تهران

بورس کارتریج پرینتر در تهران

تشریفات روناک

نوار اخطار زرد رنگ

ثبت شرکت فوری

تابلو برق

خودارزیابی چیست

فروشگاه مخازن پلی اتیلن

قیمت و خرید تخت برقی پزشکی

کلینیک زخم تهران

خرید بیت کوین

خرید شب یلدا

پرچم تشریفات با کیفیت بالا و قیمت ارزان

کاشت ابرو طبیعی

پرواز از نگاه دکتر ماکان آریا پارسا

پارتیشن شیشه ای

اقامت یونان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1840593820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کاراکتر مرد (Man) -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: مرد (Man) 3DTotal 30 بهمن 1389, 11:52سلام کار زیر را حدود دو روز البته پاره وقت روش کار کرده ام .مثل همیشه بیس در مکس و Sculpt اش هم در Zbrush . رندر را هم در Zbrush گرفته ام . TurnTable ( چرخش 360 درجه ) اش را هم به صورت ویدیویی که هم همه مدل + WireFrame ظاهر بشه گذاشتم حجمش اش هم خیلی کم هست حدود 800KB . اگر توضیخات بیشتری را هم می خواهد بگید تا بزارم . از نظرات شما هم خوشحال می شم. ممنون . m.n1362 30 بهمن 1389, 12:01این همه زحمت کشیدی یه چشمم عطا میکردی ببد نبود ....خیییییییییلیییییییییی خوبه؟راستی کجا میره باشگاه .....:cool: *farshid* 30 بهمن 1389, 12:10خیلی زیبا و ***** و***** و هات شده :green: خودم سانسور کردم واقعا عالی بود من نمیدونم چرا دوستانی که کاراکتر کار میکنن به رندر اهمیت نمیدن 2 روز واسه مدلینگ وقت گذاشتی 2 دقیقه ای یه رندر ازش میگرفتی بهتر میشد 3DTotal 30 بهمن 1389, 12:33ین همه زحمت کشیدی یه چشمم عطا میکردی ببد نبود ....خیییییییییلیییییییییی خوبه؟راستی کجا میره باشگاه ..... ممنون از نظرتون . چشم یک چشم هم به خاطر شما اعطا می کنیم . خیلی زیبا و ***** و***** و هات شده :green: خودم سانسور کردم واقعا عالی بود من نمیدونم چرا دوستانی که کاراکتر کار میکنن به رندر اهمیت نمیدن 2 روز واسه مدلینگ وقت گذاشتی 2 دقیقه ای یه رندر ازش میگرفتی بهتر میشد خیلی ممنون . والا به نظر من برای کاراکتر موقعی برای رندر باید دست به کار شد که حداقل کار تکسچرینگ اش انجام شده باشد . باز هم از نظر شما دوستان ممنون . Mj 30 بهمن 1389, 12:37خیلی خوبه به نظرم یه چشمم واسش بزاری و یه رندر خوبم بگیری ازش دیگه بی نقص میشه خسته نباشی m.n1362 30 بهمن 1389, 12:38خیلی زیبا و ***** و***** و هات شده :green: خودم سانسور کردم واقعا عالی بود من نمیدونم چرا دوستانی که کاراکتر کار میکنن به رندر اهمیت نمیدن 2 روز واسه مدلینگ وقت گذاشتی 2 دقیقه ای یه رندر ازش میگرفتی بهتر میشد میگم فرشید یه حوله بسازیم براش که:green::green:که:green::rose: MortezaAghili 30 بهمن 1389, 12:55خوب شده دوست عزیز :rose: ولی دست ها و انگشت های دست مشکل دارن ! موفق باشی thE_Knight 30 بهمن 1389, 13:20سلام دوست عزیز. کارتون خیلی عالیه. ماشالا یه پا مانکنه واسه خودش...:green: اما این مانکن چرا ناف نداره.؟ :-? انگشتای شصت هم یه خورده نسبت به مابقی کوچیکترن. موفق باشی.... 3DTotal 30 بهمن 1389, 13:57خوب شده دوست عزیز :rose: ولی دست ها و انگشت های دست مشکل دارن ! موفق باشی سلام ممنون . درسته .دست و انگشتها مشکل داره . چون اولین کارم اینطوری بوده که کامل هست توی بیس دست ها کم کاری کردم ( کم تجربه گی ) همون ورتکس های بیس اش مشکل داره انشالله توی کار بعدی که الان دارم آماده می کنم روی دست ها به خوبی کار می کنم . سلام دوست عزیز. کارتون خیلی عالیه. ماشالا یه پا مانکنه واسه خودش...:green: اما این مانکن چرا ناف نداره.؟ :-? انگشتای شصت هم یه خورده نسبت به مابقی کوچیکترن. موفق باشی.... ممنونم . ناف هم از زهنم رفت :-? همون دست هایش هنوز کار داره . حتما در کار بعدی به نکات گفته شده توجه می کنم . موفق باشید . Borhan72 30 بهمن 1389, 14:37انگشتای دستش و عصله های رون پاش خوب در نيومدن... ولی خيلی خوب شده... راستی نافش كو؟ :lol: 3DTotal 30 بهمن 1389, 16:37انگشتای دستش و عصله های رون پاش خوب در نيومدن... ولی خيلی خوب شده... راستی نافش كو؟ :lol: کاملا درسته . کار بعدی را سعی می کنم خیلی بهتر و بدون هیچ نقصی بزنم . این نافه را یادم رفته دیگه :lol: AREF 30 بهمن 1389, 18:27سلام.کار خوبی شده.با فرشید موافقم چرا رندر خیره کننده نداریم از بچه های کاراکتر... انصافا مدلینگ خیلی خوب شده.اما تکسچر بشدت خام هست... سوالم اینه این کاراکتر فقط برای همین فیگور هست یا میشه انیمیشن کرد؟ 3DTotal 30 بهمن 1389, 19:36سلام.کار خوبی شده.با فرشید موافقم چرا رندر خیره کننده نداریم از بچه های کاراکتر... انصافا مدلینگ خیلی خوب شده.اما تکسچر بشدت خام هست... سلام خیلی ممنونم . نظر لطف شماست . خود شما بهتر از ما می دونید که کار 3D یک کار تیمی هست نمی شه که همه کارها را با هم انجام داد . حدااقل برای ما ایرانی ها این طوری هست توی مبحث کاراکتر را فعلا می گم . چون که داخل ایران هیچ گونه آکادمی رسمی برای آموزش نداریم و تا خومون بخواهیم این مباحث را به طور اصولی و تخصصی یاد بگیریم خیلی زمان بر هست . خودم به شخصه خیلی دوست دارم که کارم با تکسچر - مو و با یک رندر تمام و کمال باشه ولی دست تنها سخته نمی گم شدنی نیست ولی زمان بر هست . سوالم اینه این کاراکتر فقط برای همین فیگور هست یا میشه انیمیشن کرد؟ بله هم می شه برای انیمیشن به کار برد و هم برای بازی . این دیگه بر می گرده به مبحث Normal Map , Displacement که به صورت LowPoly در بیاریم و سپس اون دو مپی که گفتم بهش اختصاص بدیم . 3DTotal 30 بهمن 1389, 20:20سلام مدل را یک Rig ساده به وسیله Biped زدم خیلی سریع که فقط AREF جان کامل متوجه قضیه بشه .برای همین خاطر کاملا بر روی Skin کار نکردم و یک حرکت راه رفتن را به مدل داده ام چون مدل را هنوز UV نزدم نتونستم جزئیات را به وسیله همون دو مپ که گفتم واضح نشون بدم ولی انیمیتی که الان هست با اون موقع هیچ تفاوتی نمی کنه از لحاظ جزئیات می گم و کاملا شبیه همون تصویری که گذاشتم می شه منظورم پست اولی هست . امیدوارم که مطلب را رسونده باشم . موفق باشید . .:taymaz:. 01 اسفند 1389, 01:06خوب بریم سر نقد قسمتی که پا وصل میشه به شکم خوب در نیومده انحنایی توش نیست مثل عروسکهایی که میشه پاشو در آورد شده زانو درست نیست 2تا برآمدگی اونم اونجوری؟! عضلات شکم رو خیلی بالا گرفتی انگشت های دست درست نیست مخصوصا انگشت کوچیک.چرا حالت انگشت هارو اونجوری کردی دللی داشتی برا ابن کار یا همینجوری بوده؟! پا نحوهی قرار گرفتن پا مشکل دارم چرا کجش کردی؟ قسمت بالای سینه رو مخصوصا سمت راست رو درست کار نکردی عضله ی سمت راست پا خیلی بر آمده نشده؟! فعلا اینا یه توصیه ببین میدونی راز عالی شدن کارای خارجی چیه؟ اونا وقتی میخوان یه کاراکتر آدم یا حیوان کار کنن کلی در مورد آناتومی بدن تحقیق میکنن و آخر سر یه اثر بی نقص ارائه میکنن در مورد انیمیشن ها که دقت کنی فرم حرکت و آناتومی بدن درست شبیه همون موجوده :rose: 3DTotal 01 اسفند 1389, 08:34اول از همه باید بگم که این مدل از یک Reference استناد شده چه مدل اش و چه فیگورش و با آگاهی از آناتومی .بعد از چند سال کار این قدر می دونم دیگه در زمینه کاراکتر باید آناتومی را به خوبی شناخت .من هم کارام را قرار داده ام تا مشکلاتش را بفهم نه اینکه بخواهم بگم آره من کار زده ام در حد کار خارجیه . خوب بریم سر نقد قسمتی که پا وصل میشه به شکم خوب در نیومده انحنایی توش نیست مثل عروسکهایی که میشه پاشو در آورد شده :rose: درست متوجه نشدم منظورت چه نوع انحنایی هست ؟ ( آناتومی این قسمت انحنایی من ندیده ام ) . لطفا در تصویری که گذاشتم برایم مشخص کنید تا بهتر متوجه بشم . زانو درست نیست 2تا برآمدگی اونم اونجوری؟!زانو را هم از تصویر آناتومی زیر کمک گرفتم می تونید ببینید . حالا این مدل هم نسبت به بدنش . عضلات شکم رو خیلی بالا گرفتیاین مدل طبق Reference به همین ترتیب بوده . انگشت های دست درست نیست مخصوصا انگشت کوچیک.چرا حالت انگشت هارو اونجوری کردی دللی داشتی برا ابن کار یا همینجوری بوده؟!در پست های قبلی هم گفتن دست از نظر آناتومی مشکل نداره ولی در Sculpt اش کم کاری کردم . حالات انگشتان هم از یک فیگور استناد شده و در فیگور همین طوری بوده است . پا نحوهی قرار گرفتن پا مشکل دارم چرا کجش کردی؟این هم مثل نکته قبلی در فیگوری که استناد شده همین طور بوده است . قسمت بالای سینه رو مخصوصا سمت راست رو درست کار نکردی عضله ی سمت راست پا خیلی بر آمده نشده؟!بالای سینه باید چه طوری باشه لطفا توی تصویری که ضمیمه کرده ام توضیح بدهید ؟ توی این مدل ها ی این طوری برآمدگی مهم نیست اصل شناخت آناتومی هست اون دیگه برمی گرده به طراح که شخصیت بخواهد چه طور باشه . فعلا اینالطفا موقع نقد همه چیز را ارائه کنید تا طرف با مشکلاتش آشنا بشه تا در کار بعدی نکات گفته شده را رعایت کنه . یه توصیه ببین میدونی راز عالی شدن کارای خارجی چیه؟ اونا وقتی میخوان یه کاراکتر آدم یا حیوان کار کنن کلی در مورد آناتومی بدن تحقیق میکنن و آخر سر یه اثر بی نقص ارائه میکنن در مورد انیمیشن ها که دقت کنی فرم حرکت و آناتومی بدن درست شبیه همون موجوده من هم همین طور وارد قضیه نشدم . به قول قدیمی ها پله به پله در مورد انیمیت هم اون دیگه بر می گرده به انیماتور به مدل ساز نمی گم ربط نداره ولی کار اصلی را انیماتور انجام میده . موفق باشید . hosienmax100 04 اسفند 1389, 14:16عالی بود رضا جان ..(همین که کاراکتر هست برای من لذت بخشه خودش *) جایی برای نقد من ندیدم .. امیدوارم به قول خودت پله پله بری جلو و موفق تر شی .. .:taymaz:. 04 اسفند 1389, 22:30سلام دوست عزیز شمایی که کارت رو میزاری برای نقئ باید تحمل نقد رو هم داشته باشی اون عکس هایی که شما به عنوان آناتومی پیوست کردی عکس عضلات هست عکس هارو برات پیوست میکنم اگه نمیخوای از کارت نقد بشه بالای تاپیک بنویس فقط بگین آفرین نقد من هم به معنای ایراد کاری شما نیست من از دید خوذم میگم اینارو و رو کار شما هم وقت گذاشتم و دقیق نگاه کردم به این نکات نمیدونم چرا جبهه میگیرن بعضی از بچه ها دوست عزیز من مادلینگ کار نکردم ایراداتی که من یا هر کس دیگه ای که بگیره به خاطر پیشرفت کاری شماست به معنی ضعیف بودن کار شما نیست عکس رو برات پیوست میکنم شرمنده نقد روک من باعث ناراحتی شما شد :rose: موفق باشید 3DTotal 05 اسفند 1389, 08:19سلام دوست عزیز شمایی که کارت رو میزاری برای نقئ باید تحمل نقد رو هم داشته باشی اون عکس هایی که شما به عنوان آناتومی پیوست کردی عکس عضلات هست عکس هارو برات پیوست میکنم اگه نمیخوای از کارت نقد بشه بالای تاپیک بنویس فقط بگین آفرین نقد من هم به معنای ایراد کاری شما نیست من از دید خوذم میگم اینارو و رو کار شما هم وقت گذاشتم و دقیق نگاه کردم به این نکات نمیدونم چرا جبهه میگیرن بعضی از بچه ها دوست عزیز من مادلینگ کار نکردم ایراداتی که من یا هر کس دیگه ای که بگیره به خاطر پیشرفت کاری شماست به معنی ضعیف بودن کار شما نیست عکس رو برات پیوست میکنم شرمنده نقد روک من باعث ناراحتی شما شد :rose: موفق باشید سلام عزیز من اولا از نقد شما ناراحت نشدم .دم شما هم گرم که وقت گذاشتی و نقد کردی . در ضمن من کارم را اینجا نزاشتم که به همه بگم بگید آفرین . از تمام بچه هایی که نظراتشون را هم اعلام کردند خیلی ممنون . حرف آخر را هم به taymaz بزنم که : اگر آون خارجیه کلی در مورد یک چیز تحقیق می کنه تا یک اثری را بزنه , مطمئن باش اون کسی هم که نقدش می کنه اطلاعتش توی اون زمینه بیشتر از اون فرد نباشه کمتر هم نیست . همگی موفق باشید . behnam.nba 09 اسفند 1389, 15:02خوب شده .موفق باشي امین تری دی 10 اسفند 1389, 11:26خوب شده ایول :wink: سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1559]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن