تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804004960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رژیم صهیونیستی متهم ردیف اول قتل دادستان پرونده آمیا


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سرنخ‌های جدید در مرگ مشکوک دادستان ویژه آمیا؛
رژیم صهیونیستی متهم ردیف اول قتل دادستان پرونده آمیا
دادستان ویژه پرونده آمیا، نیمه شب ۲۸ دی، در منزل مسکونی خود در بوینوس ایرس به قتل رسید. وی قرار بود با حضور در مجلس نمایندگان آرژانتین در خصوص ایراد اتهام خود به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و دیگر مقامات دولت این کشور پاسخ دهد.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، صهیونیست‌ها با حذف آلبرتو نیسمان توانستند رد پای خود در در دامن زدن به اتهامات ضد ایرانی را پاک کنند.

 آلبرتو نیسمان دادستان ویژه پرونده آمیا که قرار بود روز دوشنبه 29 دی، با حضور در مجلس نمایندگان آرژانتین در خصوص ایراد اتهام خود به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و دیگر مقامات دولت این کشور پاسخ دهد، نیمه شب یکشنبه مورخ 28 دی، در منزل مسکونی خود در بوینوس ایرس به قتل رسید. بر اساس اعلام پلیس فدرال آرژانتین، نیسمان دقایقی قبل از نیمه شب در وان حمام آپارتمان خود با شلیک به سر از هفت تیر کالیبر 220 متعلق به خود وی به قتل رسیده است. بنا بر اخبار منتشره، فرضیه‌های اولیه حاکی از خودکشی وی دارد. خانم فین دادستان ویژه قتل ساعت چهار صبح در کنفرانس خبری اعلام کرد که هنوز نمی‌توان اتفاق اخیر را خودکشی یا قتل دانست و پلیس در حال بررسی فرضیه‌های گوناگون می‌باشد.



مولفه‌های زیر این موضوع را بیشتر روشن می‌کند


رژیم صهیونیستی متهم ردیف اول قتل دادستان پرونده آمیا

آلبرتو نیسمان که با مشورت لابی صهیونیستی در آمریکا و داخل رژیم صهیونیستی در متهم ساختن ایران به نقش در انفجار آمیا تاکید و پافشاری می‌کرد؛ حقایق بسیاری را در مورد تلاش هماهنگ صهیونیسم بین‌الملل برای ترویج ایران هراسی در جهان از سال‌های گذشته تاکنون در سینه داشت. در صورت زنده بودن آلبرتو نیسمان، این حقایق می‌توانست به خوبی روشن شود.

صهیونیست‌ها با حذف آلبرتو نیسمان توانستند رد پای خود در در دامن زدن به اتهامات ضد ایرانی را پاک کنند. هر چند ظرف چند روز پس از مرگ نیسمان صهیونیست‌های متعددی در آمریکا ورژیم صهیونیستی از القائات خود به آلبرتو نیسمان در پرونده ضد ایرانی سخن گفته‌اند.

مرگ آلبرتو نیسمان به صهیونیست‌ها فرصتی داد تا مجددا اتهامات ضد ایرانی خود که در دو سال گذشته جایی در تبلیغات بین‌المللی علیه ایران نداشت را احیاء کنند. اتهاماتی نظیر حمایت ایران از تروریسم، اتهام به سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و تلاش برای روشن نگهداشتن آتش ایران هراسی همزمان با رجزخوانی‌های تندروهای کنگره آمریکا برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران از منافع مرگ آلبرتو نیسمان برای لابی صهیونیستی است،

مرتبط ساختن مرگ آلبرتو نیسمان با شهادت نیروهای مقاومت و مدافعان حرم حضرت زینب (س ) در سوریه و گم کردن واقعیت دخالت گسترده رژیم صهیونیستی در حمایت از تروریست‌های سوریه از دیگر منافع مرگ آلبرتو نیسمان برای صهیونیست‌ها می‌باشد.

رژیم صهیونیستی متهم ردیف اول قتل دادستان پرونده آمیا


انتقام از دولت خانم فرناندز رئیس جمهور آرژانتین از دیگر اهداف صهیونیست‌ها در مرگ نیسمان می‌باشد. خانم فرناندز که در شهریور ماه سال 93 در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل شجاعانه از نقش مافیای صهیونیست‌ها در آرژانتین در چپاول ثروت مردم این کشور و فشار آنها به دولت آرژانتین به خاطر حرکت در جهت منافع ملی این کشور سخن گفته بود، مورد کینه صهیونیست‌ها قرار گرفته است .

 با مرگ آلبرتو نیسمان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری این کشور که قرار است در سال2015 میلادی برگزار شود، اتهامات به شیوه صهیونیست‌ها با پشتوانه نظام رسانه‌ای گسترده در داخل و خارج آرژانتین متوجه دولت آرژانتین خواهد شد و خانم فرناندز را درگیر پرونده‌ای مبهم و مشکوک خواهد کرد.

باید امیدوار بود که با توجه به آنچه که گذشت با تحقیقات مجدانه نظام قضائی آرژانتین، نقش رژیم صهیونیستی در مرگ آلبرتو نیسمان کشف و اعلام شود.
سرنخ‌های جدید در مرگ مشکوک دادستان ویژه آمیا

روز گذشته دادستان «فئین» اظهارات قفل ساز را دریافت کرد؛ طبق اظهارات کلیدساز، کار فرد وارد شده به آپارتمان 2 یا 3 دقیقه بیشتر طول نکشیده زیرا در ورودی که مادر «نیسمن» و همراهان او قصد داشتند از طریق آن وارد آپارتمان شوند باز بوده و فقط کلید از داخل روی آن قرار داشت.

این قفل ساز که «والتر» نام دارد و معمولا کارهای این ساختمان را انجام می‌دهد، اعلام کرد: در باز بود؛ با یک سیم فلزی کوچک کلید را که از داخل روی در بود هل دادم، سپس کلید را از مادر «نیسمن» گرفتم و در را باز کردم.
رژیم صهیونیستی متهم ردیف اول قتل دادستان پرونده آمیا


رژیم صهیونیستی متهم ردیف اول قتل دادستان پرونده آمیا



«آلبرتو نیسمن» دادستان ویژه پرونده آمیا در شکایتی 300 صفحه‌ای به قوه قضاییه آرژانتین که چهارشنبه هفته گذشته انجام شد، «کریستینا فرناندز» رئیس‌جمهور آرژانتین، «هکتور تیمرمن» وزیر امور خارجه و شماری از مقامات عالی رتبه این کشور  را به سرپوش گذاشتن بر اتهامات شهروندان ایرانی در پرونده انفجار آمیا متهم کرده بود.

اتهامات «آلبرتو نیسمن» دادستان ویژه پرونده آمیا به «کریستینا فرناندز» رئیس جمهور آرژانتین زمانی عنوان شده که در اکتبر 2015 انتخابات ریاست جمهوری این کشور برگزار می‌شود و مخالفان فرناندز در پی تخریب چهره وی می‌باشند تا بتوانند با طرح چنین اتهاماتی حزب فرناندز را در انتخابات پیش رو از صحنه خارج سازند.

منبع: خبرگزاري فارس




کد خبر: ۵۱۰۹۵۷۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن