تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819208885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور مدیران دستگاه‌های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی شیروان فعال شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور مدیران دستگاه‌های عضو
ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی شیروان فعال شد
نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی شهرستان شیروان با برگزاری نخستین نشست فعال شد.

خبرگزاری فارس: ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی شیروان فعال شد



به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، معاون عمرانی فرمانداری شهرستان عصر امروز در این نشست اظهار کرد: مسئولان ادارات با نگاه تکلیفی و با حساسیت و برنامه‌ریزی مطلوب در ارائه خدمت به زائران امام هشتم (ع) عبوری از این شهرستان توجه ویژه داشته باشند.
یونس روحانی گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید بدون منت و به‌عنوان یک تکلیف خدمت‌رسانی به مسافران را ارائه کنند.
وی افزود: ایام نوروز و عبور هزاران مسافر از این مسیر فرصت بسیار مطلوبی برای معرفی جاذبه‌ها، قابلیت‌ها و توانمندی‌های این شهرستان است.
معاون عمرانی فرمانداری شیروان گفت: ارائه تصویری خوب، زیبا و خدمات‌رسانی مناسب در این ایام می‌تواند ذهنیت مثبتی از این شهرستان برای مسافران و گردشگران بسازد.
وی توجه به سه مؤلفه اصلی حفظ امنیت، نظافت و زیبایی چهره شهر و خدمات‌رسانی مطلوب و به هنگام در ایام نوروز را ضروری خواند.
روحانی تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی شیروان را به مسافران نوروزی معرفی کرد تا آنان طی مدت حضور در این شهرستان خاطره خوبی داشته باشند.
وی اظهار کرد: از شهرداری انتظار می‌رود که از اکنون نسبت به لغو امتیاز دستگاه‌ها برای حفاری معابر اقدام و نسبت به ترمیم مکان‌های حفاری شده اقدام کند.
معاون عمرانی فرمانداری شیروان گفت: باید مسئولان ادارات با نگاه تکلیفی و با حساسیت و برنامه‌ریزی مطلوب در ارائه خدمت به زائران امام هشتم (ع) عبوری از این شهرستان توجه ویژه داشته باشد.
وی با بیان اینکه مردم شیروان همواره مردمی مهمان‌نواز بوده و این را همواره ثابت کرده‌اند، اظهار کرد: باید این ویژگی را به مسافران نوروزی نشان داد روحانی با اشاره به فعال شدن کمیته‌های مذکور ستاد نوروزی این شهرستان خاطرنشان کرد: هر یک از این کمیته‌ها باید وظایف خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.
به گزارش فارس، طی این نشست ادارات و نهاد‌های خدمات‌رسانی به ارائه عملکرد و برنامه‌های خود در طول ایام نوروز 93 پرداختند.
برگزاری نمایشگاه بهاره، ایجاد بازارچه‌ صنایع‌دستی و غذاهای محلی و محصولات فرهنگی، تجهیز امکانات درمانی بیمارستانی، اعلام فهرست کشیک بخش‌های مختلف اجرایی، استفاده پزشکان بخش خصوصی، نظارت بر کنترل مواد غذایی و مایحتاج مسافران و نظارت عمومی، برگزاری شب‌های فرهنگی، ایجاد پست‌های انتظامی و هلال احمر از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.
نخستین نشست ستاد تسهیلات نوروزی شیروان در محل فرمانداری به منظور ساماندهی ادارات و کمیته‌های ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان در زمینه خدمات‌دهی به مسافران برگزار شد.  شهرستان 157 هزار نفری دارالمصلین شیروان در مسیر دو قطب زیارتی شرق کشور و قطب سیاحتی شمال قرار دارد و همچنین شیروان در 60 کیلومتری شرق بجنورد و در مسیر مشهد مقدس واقع شده است.  انتهای پیام/63002/ک30

93/11/02 - 17:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن