تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819493618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضاي سند توسعه همکاري‌هاي آستان قدس رضوي و شهرداري مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ بهمن ۱۳۹۳ (۱۱:۱۹ق.ظ)
معاون اداري و مالي شهرداري خبر داد: امضاي سند توسعه همکاري‌هاي آستان قدس رضوي و شهرداري مشهد معاون اداري و مالي شهرداري مشهد از امضاي سند توسعه همکاري‌هاي آستان قدس رضوي و شهرداري مشهد خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، ابوالفضل انتظاري، معاون اداري و مالي شهرداري مشهد، در خصوص اهداف اين تفاهم نامه اظهار داشت: در راستاي هم‌افزايي، بهبود و گسترش خدمات و تامين نيازمندي‌هاي عمومي زائران و مجاوران و توسعه متوازن پايدار شهر مشهد سند همکاري بين شهرداري مشهد و آستان قدس رضوي به امضا رسيد.
به گفته وي اين تفاهم نامه در جلسه‌اي با حضور قائم مقام توليت عظماي آستان قدس رضوي، رئيس شوراي اسلامي شهر و شهردار سند همکاري آستان قدس رضوي و شهرداري مشهد امضا شد.
معاون اداري و مالي شهرداري مشهد اظهار کرد: شهر مشهد به عنوان کلانشهر مذهبي جهان اسلام داراي موقعيت و ويژگي‌هاي خاص زيارتي، فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي و گردشگري است بنابراين ايجاب مي‌کند همکاري و تعاملات اجرايي بين آستان قدس رضوي، شهرداري و شوراي اسلامي شهر ايجاد شود.
انتظاري در ادامه گفت: از اين رو به منظور بسط و گسترش همکاري‌ها و تحقق اهداف مورد نظر در چارچوب روابط نظام‌مند مبتني بر احترام و تامين حقوق متقابل، پس از طي روند دقيق کارشناسي و انجام مطالعات لازم سند همکاري بين شهرداري مشهد و آستان قدس به امضا رسيد.
وي خاطر نشان کرد: تلاش و همکاري موثر و سازنده در راستاي افزايش خدمات شهري و عمومي به زائران و مجاوران و توسعه پايدار شهر مشهد، همکاري‌هاي فرهنگي، اجتماعي، علمي، کارشناسي و تخصصي در راستاي پيشبرد برنامه‌ها، وظايف و مسووليت‌هاي دو سازمان، از جمله موارد قيد شده در اين تفاهم نامه است.
معاون اداري و مالي شهرداري مشهد ادامه داد: همکاري در زمينه تقويت فضاي معنوي سيما و منظر شهري، همکاري در اجراي طرح‌هاي جامع و تفصيلي و تحقق سرانه و فضاي عمومي؛ به ويژه مستاجران اراضي موقوفه با حفظ حقوق طرفين، سرمايه‌گذاري در زمينه بهسازي و نوسازي بافت فرسوده پيرامون حرم مطهر و ساماندهي مراکز اسکان غير رسمي، همکاري و مشارکت در اجراي طرح‌ها و پروژه‌هاي شهري از مهمترين موارد اين سند همکاري است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن