تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818968030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمامي مجوزهاي پروازي صادر شده توسط سازمان هواپيمايي كشوري برنامه اي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ بهمن ۱۳۹۳ (۱۶:۳۱ب.ظ)
تمامي مجوزهاي پروازي صادر شده توسط سازمان هواپيمايي كشوري برنامه اي است معاون هوانوردي و امور بين الملل سازمان هواپيمايي كشوري گفت: سازمان هواپيمايي كشوري در صورت مشاهده فروش به قيمت هاي بالاتر از نرخ هاي تاييد شده با دفاتر خدمات مسافرت هوايي، شركت هاي هواپيمايي و يا هر دو آنها برخورد قانوني مي كند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد خداكرمي، معاون هوانوردي و امور بين الملل سازمان هواپيمايي كشوري، با بيان اينكه كليه مجوزهاي صادر شده توسط سازمان هواپيمايي كشوري برنامه اي است نه چارتري اظهارداشت: برخي شركت هاي هواپيمايي به علت ضعف در سيستم فروش، بخشي از فروش بليت ها را خارج از سيستم فروش رسمي خود و از طريق غير رسمي در اختيار دفاتر خدمات مسافرتي قرار مي دهند.
وي افزود: برهمين اساس برخي آژانس ها اعلام مي كنند كه بليت پروازهاي برنامه اي موجود نيست و صرفا اين گونه بليت ها را به متقاضيان عرضه مي كنند.
معاون هوانوردي و امور بين الملل سازمان هواپيمايي كشوري با بيان اين مطلب كه عنوان بليت چارتري در برنامه ريزي هاي اين سازمان جايي ندارد خاطرنشان كرد: در هر صورت نرخ جابه جايي مسافر نبايد از نرخ هاي مصوب توسط اين سازمان كه براساس فهرست ارسالي از شركت ها و در چارچوب شناورسازي نرخ ها بررسي و تاييد شده تجاوز كند و اين نرخ ها در سايت رسمي شركت هاي هواپيمايي موجود است.
خداكرمي تصريح كرد: چنانچه سازمان هواپيمايي كشوري در بازرسي هاي خود و يا در گزارشات دريافتي موردي از فروش به قيمت هاي بالاتر از نرخ هاي تاييد شده را مشاهده كند، اقدامات مقتضي نسبت به برخورد قانوني با دفاتر خدمات مسافرت هوايي، شركت هاي هواپيمايي و يا هر دو آنها را به عمل مي آورد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن