تبلیغات
تبلیغات متنی
محبوبترینها
ماندگاری بیشتر محصولات باغ شما با این روش ساده!
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1837884928
جلوه های ویژه My Name, Big Particles Simulation ------- Cinema4D 12 -
واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: My Name, Big Particles Simulation ------- Cinema 4D 12 Amin 4D 27 دي 1389, 23:02سلام به همه. امیدوارم حال همگی خوب باشه. :rose: یه تست جدید زدم. البته در حد یه تسته، البته یه تست سنگین. بعدا قراره این کار رو روی یه جسم دیگه با جزئیات بیشتر و کیفیت بهتر انجام و رندر کنم. توی این تست همون طور که می بینید یه آبجکت ساده (که اینجا نام کاربریمه) تبدیل می شه به ذرات. تعداد ذرات توی این کار حدودا یک میلیون ذره هستش که با GI و Ambient Occlusion و توی یه استودیو رندر ساده رندر شده. رندر به خاطر سمپلینگ بالا برای Ambient Occlusion و همین طور چون تعداد ذرات یه کم بالا بود زیاد وقت برد. 175 فریم نزدیک به 6 ساعت و نیم زمان برد رندرش. که البته به نظر خودم زمان رندر مناسبه با وجود Ambient Occlusion و GI. توی کار اصلی هم قراره تعدا ذرات بیشتر باشه و همین که یه استودیوی سنگین تر برای رندر استفاده بشه که اون فکر کنم زمان رندرش چندین برابر این یکی بشه. بگذریم. خوشحال می شم مشکلات این یکی رو بگید تا توی کاری که قراره بعدا انجام بدم اونا رو برطرف کنم. دوتا عکس گذاشتم از کار. یکی از فریم های ابتدایی و یکی هم از فریم های انتهایی کار. برای دیدن انیمت کار هم دو تا لینک پایین گذاشتم. از هر کدوم راحت تر بودید کار و ببینید: فقط یه نکته. مجبور شدم برای کم کردن حجم کار اصلی و متعاقبا آپلودش کیفیتش رو بیارم پایین. آخه رندر اصلی چیزی حدود 320 مگ حجمش بود و کیفیتش همینی هست که توی تصاویر میبینید. پس به خاطر کیفیت یه کم پایین ویدیوها پیشاپیش معذرت می خوام. منتظر نظراتون هستمو از انتقاداتون هم خوشحال می شم. :) موفق باشید و سربلند. POP2 27 دي 1389, 23:28ما که هنوز تازه با این نرم افزار شروع بکار کردیم ، نمیدونم چی به چیه اما... هم جالب بود و هم قشنگ شده بود. . . . هنوز منظور از این رندر بندر را نفهمیدیم :shock: :-? موفق باشی. .:taymaz:. 28 دي 1389, 00:27یه نگاه به کسی که ازش تشکر کردی تو پست قبل انداختی یا همینجوری از کلمه تشکر استفاده کردی دوست عزیز؟؟؟! .:. soroosh .:. 28 دي 1389, 00:37امین جان تبریک میگم. خیلی خوب شده به خصوص حرکت ذرات و فکر میکنم تعداشون هم مناسب این آبجکت باشه. همیشه مبحث داینامیک را دوست داشتم. سعی کن از این توانایی برای کارهای پیچیده تری استفاده کنی و فقط به یک حرکت محدودشون نکنی. نمیگم این کار سادست، اصلا منظورم این نیست فقط منظورم اینه که از ترکیب امکانات برنامه با هم استفاده کنی برای یه کار بزرگتر. موفق باشی همیشه. GFX Master 28 دي 1389, 00:40امین جان کار خیلی قوی ای شده. واقعا با این ویژگی هایی که گفتی و استفاده از ao , gi و این زمان رندر واقعا جالبه! من فعلا نمیتونم نظر خیلی جزئی بدم. چون خودت بهتر میدونی که تبدیل شدن یه جسم به ذرات این شکلی بستگی به این داره که جنس اون جسم اولیه چی بوده باشه. این رو واسه این میگم که گفتی قراره از این روش برای یه کار دیگه استفاده کنی. میشه دقیقتر بگی که اون کار اصلی چی هست؟ چون اگر جنس اون جسم اصلی رو بگی بهتر میشه در مورد اینکه سیمولیشن تبدیل به ذرات مناسب هست یا نه نظر داد. ولی روی این چیزی که من دیدم واقعا جالب کار شده. Majid CG 28 دي 1389, 10:30خیلی قشنگ شده خسته نباشی نمیدونستم با cinema 4d از این کارا هم میشه کرد Amin 4D 29 دي 1389, 11:17ما که هنوز تازه با این نرم افزار شروع بکار کردیم ، نمیدونم چی به چیه اما... هم جالب بود و هم قشنگ شده بود. . . . هنوز منظور از این رندر بندر را نفهمیدیم :shock: :-? موفق باشی. مرسی. همین که شروع کردین خوبه، ادامه بدین ضرر توش نیست. :green: امین جان تبریک میگم. خیلی خوب شده به خصوص حرکت ذرات و فکر میکنم تعداشون هم مناسب این آبجکت باشه. همیشه مبحث داینامیک را دوست داشتم. سعی کن از این توانایی برای کارهای پیچیده تری استفاده کنی و فقط به یک حرکت محدودشون نکنی. نمیگم این کار سادست، اصلا منظورم این نیست فقط منظورم اینه که از ترکیب امکانات برنامه با هم استفاده کنی برای یه کار بزرگتر. موفق باشی همیشه. ممنون سروش جان. حتما سروش جان. هستم توی فکرش. قرار نیست که همیشه اینطور بمونم. :green: هنوز توی دوره ی یادگیری هستم. به اون حدی که برنامه ریزی کردم وقتی رسیدم حتما از همه چیزایی که یاد گرفتم توی یه کار استفاده می کنم. :) در مورد این کار هم، ساده که نیست، خیلی هم پیچیده هستش. :green: روی سیستم گره ای شبیه ساز ذراتش خیلی وقت گذاشتم. اونم بدون آموزش. :green: خونه دلها خوردم تا تونستم همچین چیزی رو با Cinema 4D ایجاد کنم. :green: اما حتما، حرفتون درسته، سعی می کنم از امکانات برنامه بیش از پیش استفاده کنم. ممنون بازم. موفق باشی. امین جان کار خیلی قوی ای شده. واقعا با این ویژگی هایی که گفتی و استفاده از ao , gi و این زمان رندر واقعا جالبه! من فعلا نمیتونم نظر خیلی جزئی بدم. چون خودت بهتر میدونی که تبدیل شدن یه جسم به ذرات این شکلی بستگی به این داره که جنس اون جسم اولیه چی بوده باشه. این رو واسه این میگم که گفتی قراره از این روش برای یه کار دیگه استفاده کنی. میشه دقیقتر بگی که اون کار اصلی چی هست؟ چون اگر جنس اون جسم اصلی رو بگی بهتر میشه در مورد اینکه سیمولیشن تبدیل به ذرات مناسب هست یا نه نظر داد. ولی روی این چیزی که من دیدم واقعا جالب کار شده. خیلی ممنون. لطف دارید. زمان رندر هم آره یه دونه قبلش گرفته بودم 90 فریمش 10 ساعت طول کشید کنسلش کردم و استودیوش رو عوض کردم که شد این. :green: آره، این تست فقط جهت نشون دادن این بود که قابلیت همچین کاری توی Cinema 4D هست. من بازم دارم روی سیستم گره ایه این کار کار می کنم و اشکالاتش و رفع می کنم و اصلاحش می کنم. :green: واسه کار اصلی که می خوام بکنم قرار نیست اینقد ساده باشه کار. کار اصلی هم قراره یه لوگو رو به ذرات تبدیل کنم. هنوز در مورد جنسش فکری نکردم. اما روش زیاد وقت می ذارم تا عیب و ایرادای سطحی و ساده ای نداشته باشه. بازم ممنون. موفق باشید. خیلی قشنگ شده خسته نباشی نمیدونستم با cinema 4d از این کارا هم میشه کرد ممنون. آخی بالاخره یکی گفت خسته نباشی، خیلی خسته شدم بابت این کار آخه. :green: پس چی. فکر کردی Cinema 4D کم الکیه؟؟!! :green: خیلی کارای دیگه هم میشه باهاش انجام داد تازه. بابت نظرات ممنون. همگی موفق باشید و سربلند. reza 2kn 29 دي 1389, 12:21سلام امین جون:rose: مثل همیشه بسی زیبا و اینسپایرینگ:green: فقط به نظرم حروف خیلی درسته غیب میشن و اون پارتیکل ها جاشونو میگیرن ، یعنی به نظر میاد که با یه ماسک متحرک خود حروف فید میشن و بعد هم پارتیکل ها حرکت میکنن. شاید باید یکم زود تر حرکت کنن یا .... موفق باشی:oops: sabalangraphic 29 دي 1389, 12:33سلام امين جان خيلي جالب شده،موفق باشين :rose: امین تری دی 29 دي 1389, 19:52سلام کارت بد نبود امین جان فقط دو تا نکته رو رعایت کنی خیلی خوب میشه اول اینکه توی این کار سرعت خیلی بالا بود اگر کمی آهسته تر اتفاق می افتاد جالب تر بود دوم اینه زاویه دوربین رو جوری قرار بدی که به کارت معنی بده خیلی دورین رو ساده کاشته بود موفق موید باشی داش امین Amin 4D 29 دي 1389, 21:07سلام امین جون:rose: مثل همیشه بسی زیبا و اینسپایرینگ:green: فقط به نظرم حروف خیلی درسته غیب میشن و اون پارتیکل ها جاشونو میگیرن ، یعنی به نظر میاد که با یه ماسک متحرک خود حروف فید میشن و بعد هم پارتیکل ها حرکت میکنن. شاید باید یکم زود تر حرکت کنن یا .... موفق باشی:oops: ممنون رضاجون. لطف داری. آره خودم که چند بار بهش توجه کردم این مشکلشو فهمیدم. یه فکرایی هم برای حل کردنش کردم. :green: ممنون که گفتی. :rose: سلام امين جان خيلي جالب شده،موفق باشين :rose: ممنون. تشکر. سلام کارت بد نبود امین جان فقط دو تا نکته رو رعایت کنی خیلی خوب میشه اول اینکه توی این کار سرعت خیلی بالا بود اگر کمی آهسته تر اتفاق می افتاد جالب تر بود دوم اینه زاویه دوربین رو جوری قرار بدی که به کارت معنی بده خیلی دورین رو ساده کاشته بود موفق موید باشی داش امین سلام امین جان. ممنون. سرعت رو آره می دونم. خودم این طوری بیشتر دوست داشتم. علاوه بر اون هم به خاطر اینکه نمی خواستم زمان رندر خیلی زیاد بشه مجبور شدم سرعتو زیاد کنم که کل کار فریمش زیاد نباشه. :green: در مورد دوربین هم حق داری. من اصلا اطلاعاتی در مورد دوربین و کار با دوربین ندارم. اینو هم میشه فهمید از کارام. ممنون میشم اگه منبع خوبی داری برای اینکه اصول تئوری در مورد دوربین و کادربندی و این جور چیزا رو بشه ازش یاد گرفت معرفی کنی بهم. :green: ممنون از همه ی دوستان. موفق باشید و سربلند. FATEMEH 30 دي 1389, 09:12سلام امین جان خسته نباشی بسی بسی زیبا ^.- امین تری دی 30 دي 1389, 18:03من یک سرچ کوچولو زدم اینو پیدا کردم :green: آموزش-فیلم-برداری VirtualSaeed 06 اسفند 1389, 07:56آقا من نخوندم بچه ها درباره کار چی گفتن پس اگه چیزی که گفتمو بچه ها قبلا گفتن خرده نگیرید خیلی لذت بردم زرات رو همیشه دوست داشتم ولی مشکل جدی که تو این دس کارا خودم هم دارم اینه که جسممون به زرات تبدیل نمیشه بلکه زرات تولید میشن و جسم ناپدید میشه ، و کار عالی کاریه که این دو رو با هم مچ کنه و نکته دوم این که زراتتون با سایه موضعی خیلی قشنگ شده اگه میتونستین کنتراست نورو سایه رو بیشتر کنید و حتی اگه بعضی از زرات برق میزدن برای یه لحظه کار واقعا قشنگی میشد ، البته این کارارو میشه با کمپزیتور ها هم انجام داد ... موفق باشید Mj 06 اسفند 1389, 09:43خیلی خیلی زیبا بود امین جان بسی لذت بردم باید برنامه ی جالبی باشه این Cinema 4D .... موفق باشی:rose: امین تری دی 06 اسفند 1389, 12:45سلام امین جان :rose: کارت خوب بود ولی سرعت ذرات خیلی زیاد بود یک Turbulense هم کم داشت یا اگر دادی خیلی ضعیف بود و دیگه عرضم به خدمتت که زمان رندر من فکر کنم خیلی زیاد بود چون اصلا نیازی نبود پارتیکلهای رو AOC بدی باید ترفند میزدی که نزدی کافی بود پارتیکلها رو یک دور با Hardware رندر کنی و یک سایه تمیز هم بهش بدی Amin 4D 06 اسفند 1389, 13:22آقا من نخوندم بچه ها درباره کار چی گفتن پس اگه چیزی که گفتمو بچه ها قبلا گفتن خرده نگیرید خیلی لذت بردم زرات رو همیشه دوست داشتم ولی مشکل جدی که تو این دس کارا خودم هم دارم اینه که جسممون به زرات تبدیل نمیشه بلکه زرات تولید میشن و جسم ناپدید میشه ، و کار عالی کاریه که این دو رو با هم مچ کنه و نکته دوم این که زراتتون با سایه موضعی خیلی قشنگ شده اگه میتونستین کنتراست نورو سایه رو بیشتر کنید و حتی اگه بعضی از زرات برق میزدن برای یه لحظه کار واقعا قشنگی میشد ، البته این کارارو میشه با کمپزیتور ها هم انجام داد ... موفق باشید آره این مشکل توی این قبیل کارها اصلی ترین مشکل هست. واسه کارهای بعد از رندر که من اصولا با Nuke این کارا رو انجام می دم هم توی این کار چون رندر رو یه تیکه و بدون لایه بندی و Pass رندر کردم دیگه نشد از این چیزا استفاده کنم. :green: خیلی خیلی زیبا بود امین جان بسی لذت بردم باید برنامه ی جالبی باشه این Cinema 4D .... موفق باشی:rose: ًممنون MJ جان. آره برنامه ی جالبیه :green: ما نیز برای همین دوستش داریم :) سلام امین جان :rose: کارت خوب بود ولی سرعت ذرات خیلی زیاد بود یک Turbulense هم کم داشت یا اگر دادی خیلی ضعیف بود و دیگه عرضم به خدمتت که زمان رندر من فکر کنم خیلی زیاد بود چون اصلا نیازی نبود پارتیکلهای رو AOC بدی باید ترفند میزدی که نزدی کافی بود پارتیکلها رو یک دور با Hardware رندر کنی و یک سایه تمیز هم بهش بدی سرعت و واسه این زیاد کردم که تعداد فریم های کلی توی کارم کمتر بشه چون زمان رندر زیاد بود مجبور شدم این کارو کنم. در مورد Turbulense هم آره Turbulense داره اما انگاری مقدارش کمه :green: در مورد تکنیک رندری هم که گفتی آره از بعد از اون رندر خودم هم همین کارو می کنم و یه بار صحنه رو بدون پارتیکال ها رندر می کنم و یه بار هم پارتیکال ها رو جدا رندر می کنم که الکی پارتیکال ها باعث افزایش زمان رندر نشه :green: توی تسته اخریم هم همین روش رندر رو انتخاب کردم :green: ممنون دوستان. موفق باشید و سربلند :rose: سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 325]
صفحات پیشنهادی
جلوه های ویژه My Name, Big Particles Simulation ...
جلوه های ویژه My Name, Big Particles Simulation ------- Cinema4D 12 --My Name, Big Particles Simulation ------- Cinema 4D 12 Amin 4D 27 دي 1389, 23:02سلام به ...
جلوه های ویژه My Name, Big Particles Simulation ------- Cinema4D 12 --My Name, Big Particles Simulation ------- Cinema 4D 12 Amin 4D 27 دي 1389, 23:02سلام به ...
name -
جلوه های ویژه My Name, Big Particles Simulation ------- Cinema4D 12 --My Name, Big Particles Simulation ------- Cinema 4D 12 Amin 4D 27 دي 1389, 23:02سلام به .
جلوه های ویژه My Name, Big Particles Simulation ------- Cinema4D 12 --My Name, Big Particles Simulation ------- Cinema 4D 12 Amin 4D 27 دي 1389, 23:02سلام به .
.: Ambient Occlusion :. -
vazeh.com 05:45:31 07:14:40 12:13:30 17:11:00 17:31:27 0:8 مانده تا طلوع خورشید. ذکر روزهای هفته .... جلوه های ویژه My Name, Big Particles Simulation ... تعداد ذرات ...
vazeh.com 05:45:31 07:14:40 12:13:30 17:11:00 17:31:27 0:8 مانده تا طلوع خورشید. ذکر روزهای هفته .... جلوه های ویژه My Name, Big Particles Simulation ... تعداد ذرات ...
((( حرکت آبجکتهای زیاد در طول یه مسیر ؟؟ ))) - - واضح
vazeh.com 05:45:31 07:14:40 12:13:30 17:11:00 17:31:27 0:8 مانده تا طلوع خورشید ... جلوه های ویژه My Name, Big Particles Simulation ------- Cinema4D 12 - ...
vazeh.com 05:45:31 07:14:40 12:13:30 17:11:00 17:31:27 0:8 مانده تا طلوع خورشید ... جلوه های ویژه My Name, Big Particles Simulation ------- Cinema4D 12 - ...
فروش هاست از دیتاسنتر آمریکایی با کیفیت و سرعت بالا (از ...
vazeh.com 03:06:20 04:53:17 12:09:08 19:23:15 19:44:46 7:10 مانده تا اذان صبح ... جلوه های ویژه My Name, Big Particles Simulation ------- Cinema4D 12 -.
vazeh.com 03:06:20 04:53:17 12:09:08 19:23:15 19:44:46 7:10 مانده تا اذان صبح ... جلوه های ویژه My Name, Big Particles Simulation ------- Cinema4D 12 -.
Cars models & textures -
حل المسائل فیزیک هالیدی. . مطالب بعدی. جلوه های ویژه My Name, Big Particles Simulation ------- Cinema4D 12 - · سوال عبارتهای زیر که توی فایل htaccess به کار می ...
حل المسائل فیزیک هالیدی. . مطالب بعدی. جلوه های ویژه My Name, Big Particles Simulation ------- Cinema4D 12 - · سوال عبارتهای زیر که توی فایل htaccess به کار می ...
3D models of Bathroom Furniture Flaminia -
جلوه های ویژه My Name, Big Particles Simulation ------- Cinema4D 12 - · Cars models & textures - · ساخت دکمه برای iframe - · نصب فلش پلیر بطور مخفی در #c - ...
جلوه های ویژه My Name, Big Particles Simulation ------- Cinema4D 12 - · Cars models & textures - · ساخت دکمه برای iframe - · نصب فلش پلیر بطور مخفی در #c - ...
10 گیگ هاست رایگان ( cpanel ) -
vazeh.com 05:45:31 07:14:40 12:13:30 17:11:00 17:31:27 0:8 مانده تا طلوع خورشید .... جلوه های ویژه My Name, Big Particles Simulation ------- Cinema4D 12 - ...
vazeh.com 05:45:31 07:14:40 12:13:30 17:11:00 17:31:27 0:8 مانده تا طلوع خورشید .... جلوه های ویژه My Name, Big Particles Simulation ------- Cinema4D 12 - ...
[مشاوره] TimeLineX نوت بوک ایرگونومیک Acer با قيمت 600 دلار - - واضح
vazeh.com 03:09:57 04:55:52 12:09:59 19:22:19 19:43:41 5:56 مانده تا غروب خورشید .... جلوه های ویژه My Name, Big Particles Simulation ------- Cinema4D 12 - ...
vazeh.com 03:09:57 04:55:52 12:09:59 19:22:19 19:43:41 5:56 مانده تا غروب خورشید .... جلوه های ویژه My Name, Big Particles Simulation ------- Cinema4D 12 - ...
سوال عبارتهای زیر که توی فایل htaccess به کار می رن به چه معنی - واضح
جلوه های ویژه My Name, Big Particles Simulation ------- Cinema4D 12 -... Cars models & textures -... ساخت دکمه برای iframe -... نصب فلش پلیر بطور مخفی در #c -.
جلوه های ویژه My Name, Big Particles Simulation ------- Cinema4D 12 -... Cars models & textures -... ساخت دکمه برای iframe -... نصب فلش پلیر بطور مخفی در #c -.
-
گوناگون
پربازدیدترینها