تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820317516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتش اسرائیل آماده جنگ جدیدی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


بازرش دولت اسرائیل؛
ارتش اسرائیل آماده جنگ جدیدی نیست
شاپیر تاکید کرد هفتاد درصد از فرماندهان ذخیره یگانهای مختلف توپخانه از سالها پیش کار آموزششان پایان یافته و بیش از سه سال است که آموزش فرانگرفته اند.



  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، پایگاه خبری "المجد" گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی پس از جنگ پنجاه و یک روزه غزه دیگر آمادگی برای ورود به جنگ جدید را ندارد.    
بنا بر این گزارش، "یوسی شاپیرا" بازرس دولت اسرائیل اعلام کرد ارتش این رژیم برای ورود به یک جنگ دیگر بعد از جنگ غزه و پیامدهای آن و خلل زیادی که به آن وارد شد، آمادگی ندارد.    
وی اعتراف کرد ارتش به علت کوتاهیها در پایه های آموزشی گروههای مختلف آمادگی ورود به جنگ جدید را ندارد ضمن آنکه بر خلاف توصیه های فرماندهی ارتش و دولت اسرائیل ، اشتباهات بزرگی در کار آموزش یگانهای ذخیره صورت گرفته است.    
وی با اشاره به عملکرد ارتش اسرائیل تاکید کرد با توجه به آنکه یگانهای نظامی ارتش آموزشهای خود را تکمیل نکرده اند برای جنگ جدید آمادگی ندارند.    
شاپیر تاکید کرد هفتاد درصد از فرماندهان ذخیره یگانهای مختلف توپخانه از سالها پیش کار آموزششان پایان یافته و بیش از سه سال است که آموزش فرانگرفته اند.    
وی در گزارش خود تصریح کرده است بعد از بازنگری آموزش گردانها و جنگجویان مشخص شد در هشتاد درصد از گردانها میان سربازان اصلی و ذخیره شکاف عمیقی وجود دارد و نبود آموزش مستمر سبب شده است سطوح مختلف توانمندیهای ارتش با ضعف و مشکل مواجه شود.    
بازرس این رژیم تاکید کرد یکی از خطاهای وزیر دفاع آن است که دستور اجباری برای رسیدن نیروهای ذخیره را به سطح مطلوب صادر نکرده و این مساله را به کابینه ، کمیسیون خارجی و امنیت کنست اعلام نکرده است.  

  511  



۳۰/۱۰/۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن