تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821081172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ژاپن حساسيت موضوعات مرزي چين و هندوستان را دريابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ دي ۱۳۹۳ (۱۵:۵ب.ظ)
وزارت خارجه چين: ژاپن حساسيت موضوعات مرزي چين و هندوستان را دريابد سخنگوي وزارت خارجه چين گفت: اميدواريم ژاپن حساسيت موضوعات مرزي چين و هندوستان را به طور کامل دريابد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، هونگ لي، سخنگوي وزارت خارجه چين در جمع خبرنگاران گفت که از توکيو انتظار است در باره مناقشات مرزي چين با هندوستان با احتياط و دقت بيشتري سخن بگويد.
بر اساس اين گزارش، هونگ گفت: چين از دولت ژاپن مي خواهد با روشن کردن موضع خود در اين باره، از اثرات منفي سخنان «آبه» بکاهد.
هونگ گفت: اميدواريم ژاپن حساسيت موضوعات مرزي چين و هندوستان را به طور کامل دريابد و به تلاش هاي دو طرف در جهت حل ديپلماتيک اين موضوع احترام بگذارد.
شينزو آبه نخست وزير ژاپن پيشتر اعلام کرده بود: توکيو علاقه مند سرمايه گذاري در طرح هاي زيرساختي در ايالت «آروناچال پرادش» در شمال شرق هند است.
حاکميت اين منطقه که اکنون در اختيار هند است، از ديرباز محل اختلافات مرزي چين و هند بوده است. نخست وزير ژاپن در سخنان خود، اين منطقه را تحت حاکميت دولت هند دانسته بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن