تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813116095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مي خواهيم يک تحول بزرگ در نظام مهندسي ايجاد کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ دي ۱۳۹۳ (۱۴:۲ب.ظ)
مظاهريان با اشاره به 6 ابلاغيه وزير به سازمان نظام مهندسي: مي خواهيم يک تحول بزرگ در نظام مهندسي ايجاد کنيم معاون وزير راه و شهرسازي بابيان اينکه در حال انجام يک کار بزرگ در نظام‌مهندسي هستيم، اظهار کرد: نظام‌مهندسي را در حفظ صيانت حقوق مردم موفق نمي‌دانيم، بنابراين طي پروسه‌اي که در وزارت راه و شهرسازي شروع‌شده تحولات اساسي در نظام‌مهندسي صورت خواهد گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، حامد مظاهريان، معاون وزير راه و شهرسازي با توجه به 6 ابلاغيه وزير راه و شهرسازي در خصوص آينده سازمان نظام‌مهندسي ساختمان، از اعمال محدوديت‌هاي جديد براي اعضاي هيأت مديره نظام‌مهندسي خبر داد و گفت: اعضاي هيأت مديره نظام‌مهندسي ساختمان استان ديگر نمي‌توانند در سازمان‌ها سمت اجرايي داشته باشند.
وي با يادآوري اينکه بر اساس قانون وزير راه و شهرسازي اين حق را دارد که در قالب سوال‌هايي که در سکوت و ابهام آئين‌نامه اجرايي مطرح مي‌شود، اظهارنظر کند، تصريح کرد:‌ مطابق اين قانون وزير راه و شهرسازي هفته گذشته شش نظريه در خصوص نظام‌مهندسي داد که تازه ابلاغ‌شده است.
وي بابيان اين‌که به‌عنوان‌مثال اعضاي هيأت مديره نظام‌مهندسي ديگر نمي‌توانند در سازمان‌ها سمت اجرايي داشته باشند، گفت: يکي از مشکلات نظام‌مهندسي اين است که اعضاي هيأت مديره نظام‌مهندسي درگير کارهاي اجرايي هم هستند.
معاون وزير راه و شهرسازي بابيان اين‌که از يک‌سو اعضا مسؤول تقسيم‌کار هستند و از طرف ديگر به‌عنوان عضو هيأت مديره نظام‌مهندسي نيز فعاليت مي‌کنند، بيان کرد: درواقع اين مسئله به گونه بحث نظارت با بحث اجرا خلط مي‌شود.
مظاهريان بابيان اين‌که اين موضوع به‌طور مستمر در 18 سال اخير بوده است، تصريح کرد: اين در حالي است که هفته گذشته وزير راه و شهرسازي محدوديت‌هايي در اين زمينه اعمال کرده است و در حال آغاز موج جديدي هستيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن