تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819474164




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دهه فجر بهترین فرصت برای آشنایی نسل آینده با آرمان های انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: شهردار نراق: دهه فجر بهترین فرصت برای آشنایی نسل آینده با آرمان های انقلاب است خبرگزاری پانا: شهردار نراق گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای آشنایی نسل آینده با آرمان های انقلاب است.
۱۳۹۳ سه شنبه ۳۰ دي ساعت 12:32

خبرگزاری پانا+دهه فجر بهترین فرصت برای آشنایی نسل آینده با آرمان های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری پانا، محمود مرادی در جلسه ستاد دهه فجر شهر نراق با اشاره به این نکته که یاد بود انقلاب ها در تمام کشورها به عنوان اساسی ترین رکن برنامه های فرهنگی می باشد اظهار داشت: با توجه به مشکلات فرهنگی که در جامعه امروز و در بین جوانان به وجود آمده است می باسیت برنامه هایی که در دهه فجر برنامه ریزی و اجرا می کنیم به گونه ای باشد تا همه یک بار دیگر با انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنیم و به نسل جدید یادآور شویم که هدف از این انقلاب چه بوده است.
وی با بیان اینکه مهم ترین آرمان و هدف انقلاب ما حاکمیت اسلام ناب محمّدی (ص) بوده است ادامه داد: استقلال و آزادی کشور ما جزء آرمان های اساسی می باشد که هیچ وقت و در هیچ کشوری نباید این استقلال و آزادی زیر سوال برود.
شهردار نراق تاکید کرد: ایام الله دهه فجر بهترین فرصت است که با اجرای برنامه های مناسب و در خور نسل های آینده یک بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی آشنا شوند و بدانند که چرا انقلاب صورت پذیرفت و لازمه حفظ و تداوم آن چیست.
در ادامه این جلسه هر یک از اعضای حاضر به بیان پیشنهادات و نظرات خود در خصوص برگزاری هر چه بهتر این آئین دهه فجر پرداختند و مقرر شد ویژه برنامه هایی در طول این دهه برگزار شود.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن