تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به نيازمند كمك مالى كند و با مردم منصفانه رفتار نمايد چنين كسى مؤمن حقيقى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819685488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارسلونا به جمع مشتریان آزمون پیوست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
بارسلونا به جمع مشتریان آزمون پیوست
پس از تیم‌های لیورپول، ‌آرسنال و تاتنهام، این بار سران باشگاه بارسلونا برای به خدمت گرفتن سردار آزمون ستاره جوان تیم فوتبال ایران اعلام آمادگی کردند.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از کالچوسرکاتو، رسانه‌های ایتالیایی از علاقه باشگاه‌های سرشناس لالیگا و همچنین باشگاه آ‌ث میلان برای به خدمت گرفتن سردار آزمون بازیکن ملی‌پوش فوتبال ایران خبر داده‌اند.

پس از آنکه لیورپول، آرسنال و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس برای به خدمت گرفتن سردار آزمون اعلام آمادگی کردند، این بار باشگاه بارسلونا از تمایل خود برای انتقال این بازیکن به کاتالان خبر داد.

سردار ‌آزمون بازیکن تین روبین کارزان روسیه است و هم اکنون برای انجام بازی‌های جام ملت ‌های آسیا در خدمت تیم ملی فوتبال ایران می‌باشد.

آزمون زننده تک گل ایرا ن در پیروزی مقابل قطر بود و توانست صعود یوزهای ایرانی به مرحله‌ بعد این مسابقات را قطعی سازد.
 
آیرات گارایف مدیر اجرایی باشگاه روبین کارزان در این باره گفت: سردار آزمون با کارزان قرارداد رسمی دارد، منتظر بازگشت او از بازی‌های جام ملت‌های آسیا می مانیم و پس از ‌آن و فقط به هنگام دریافت پیشنهادات رسمی راجع به آینده آزمون تصمیم گیری کردند.

انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن