تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803621665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نعمتی و رنجبر شانس بالایی برای کسب مدال دارند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نعمتی و رنجبر شانس بالایی برای کسب مدال دارند
کد خبر: ۴۶۸۲۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵ - 20 January 2015


مربی تیم ملی تیروکمان شرایط زهرا نعمتی و مهدی رنجبر را در اردوی تیم ملی از نظر رکوردگیری نسبت به سایر کمانداران مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این دو کماندار شانس بیشتری از نظر کسب مدال در بازی‌های آسیایی تایلند نسبت به سایر کمانداران دارند.


حجت الله واعظی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به این که لیگ فرصت مناسبی برای آماده سازی کمانداران برای شرکت در تورنمنت‌های مختلف و شناسایی استعدادها برای تیم ملی است، افزود: هر چند امسال تیم‌های مطرحی در لیگ برتر حضور پیدا نکردند، اما از آنجا که لیگ شرایطی را به وجود می‌آورد که کمانداران مرتب در جریان رقابت قرار بگیرند و آمادگی خود را برای شرکت در مسابقات حفظ کنند، از این جهت برگزاری آن حتی با کیفیت پایین به نفع ورزشکار است.


وی در رابطه با علت حضور پیدا نکردن زهرا نعمتی در رقابت‌های لیگ برتر تیروکمان، گفت: حضور پیدا نکردن نعمتی در رقابت‌های لیگ برتر امسال بنا به درخواست و پیشنهاد من بود. چون رقابت‌های لیگ برتر در فاصله 18 متر برگزار می‌شود، این امکان وجود داشت که تمرکز نعمتی در این فاصله به هم بریزد و این برای او که هنوز از نظر شرایط تمرینی به ثبات لازم نرسیده است، از نظر رکوردگیری می‌توانست مشکلات زیادی به وجود آورد.


مربی تیم ملی تیروکمان خاطر نشان کرد: البته برگزاری مسابقات در مسافت 18 متر رقابت‌های نزدیک و سنگینی است که باعث می‌شود تا کمانداران جوان و نوپا نیز در این رقابت‌ها حرفی برای گفتن داشته باشند. حتی این احتمال وجود دارد که کمانداران جوان شرایط سختی را در این مسافت برای کمانداران باتجربه و ملی پدید آورند.


واعظی همچنین در خصوص عملکرد زهرا نعمتی، اظهار کرد: نعمتی پس از بازی‌های آسیایی اینچئون، برنامه تمرینی خوبی نداشت و این مساله سبب شده بود که در اجرای برنامه تمرینی خود تا حدودی دچار افت و خیز شود. البته در حال حاضر با تمرینات فشرده و منظمی که طی دو اردوی آماده سازی سپری کرده توانسته رکوردهای خود را افزایش دهد و هم اکنون یکی از امیدهای کسب مدال در بازی‌های آسیایی تایلند است.


وی افزود: از آنجا که مدت پنج سال مربی زهرا نعمتی و مهدی رنجبر در اردوهای تیم ملی بودم، تصور می‌کنم از نظر ثبات تمرینی و رکوردزنی شرایط بهتر و ایده‌ال‌تری نسبت به سایر کمانداران دارند. امیدوارم تا اسفند ماه بتوانیم تمام کمانداران حاضر در اردو را از نظر تکنیک و تاکتیک به یک ثبات لازم برسانیم تا با رفع مشکلات آنها شاهد افزایش رکورد در سایر کمانداران تا شروع مسابقات آسیایی باشیم.


واعظی در پایان شروع اردوی سوم کمانداران را از دوم بهمن ماه به مدت 21 روز عنوان کرد و گفت: هم اکنون 12 نفر در اردوی تیم ملی حضور دارند که تا زمان اعزام به مسابقات آسیایی تایلند از این تعداد هشت نفر زن و مرد اواخر اسفند ماه راهی مسابقات خواهند شد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن