تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802401192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک تحلیلگر قرقیز عنوان کرد تجزیه فرهنگی پشت نقاب حمایت غرب از همجنس‌گرایی در قرقیزستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: یک تحلیلگر قرقیز عنوان کرد
تجزیه فرهنگی پشت نقاب حمایت غرب از همجنس‌گرایی در قرقیزستان
به گفته برخی کارشناسان قرقیز، حمایت غرب از برخی قوانین خاص از قبیل همجنس‌گرایی در قرقیزستان، نابودی و تجزیه جامعه فرهنگی این کشور را به دنبال خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: تجزیه فرهنگی پشت نقاب حمایت غرب از همجنس‌گرایی در قرقیزستان



به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، از دیدگاه برخی کارشناسان قرقیز حمایت کشورهای غربی از قوانینی نظیر همجنس‌گرایی در قرقیزستان امکان دارد تجزیه و حتی شاید نابودی این کشور را در پی داشته باشد. بنابر اعلام پایگاه خبری «Vesti.kg» در حال حاضر تصمیم‌گیری درخصوص قانون منع ترویج همجنس‌گرایی در قرقیزستان به زمان دیگری موکول شده است. این مسئله در حالی است که به نظر نمایندگان مجلس مطالعه پیامدهای این قانون علاوه بر ایجاد حساسیت‌های زیاد در مورد اهرم فشار غربی‌ها در خصوص حقوق بشر، مورد توجه حمایت‌کنندگان اروپایی این گروه‌ها قرار گرفته است. به گفته تحلیلگران سیاسی، تلاش برای جلوگیری از تصویب این لایحه بجز یک مداخله سیاسی غرب در امور داخلی قرقیزستان و همچنین مانع‌تراشی برای پیوستن این کشور در فرآیند همگرایی اوراسیایی نبوده و نیست. هم‌اکنون فرآیند همگرایی با روسیه توسط جمهوری قرقیزستان آغاز شده و حال آنکه «واشنگتن» در تلاش است تا از هر راهی ثابت کند که قرقیزستان با انتخاب این مسیر، پیشرفت خود را از دست می‌دهد. در این رابطه «قاری‌بیک بای‌باسون‌اف» مدیر مرکز مطالعات «جهانی شدن» معتقد است که همجنس‌گرایی و تبلیغ آن در قرقیزستان به طور کامل جامعه فرهنگی این کشور را تجزیه می‌کند. وی می‌افزاید: در هیچ موردی نباید از کشورهای اروپایی در این زمینه پیروی کرد زیرا همجنس‌گرایی تمدن کشور را به سمت نابودی خواهد کشاند به طوریکه حتی جوامعی نظیر یونان و روم باستان با تمدن قوی خود در پرتو گرایش به همجنس‌گرایی، نابود شدند. این مسئله در حالی است که پارلمان اروپا با اعلام مخالفت با تصویب قانون منع تبلیغات همجنس‌گرایی در قرقیزستان، مراتب نگرانی عمیق خود را در مورد اتخاذ این قانون ابراز داشته است که البته، مجلس قرقیزستان این لایحه را فعلا به حال خود رها کرده است. کشورهای اروپایی این قانون را نقض حقوق فردی افراد و حقوق بشر دانسته و عنوان می‌کنند: تصویب قانون مذکور نقض توافقنامه مشارکت 2 طرف را درپی داشته و منجر به تجدیدنظر در روابط بین اتحادیه اروپا و قرقیزستان خواهد شد. به گفته مدیر مرکز مطالعات جهانی شدن قرقیزستان، تهدید آشکار اتحادیه اروپا در زمینه تجدیدنظر این اتحادیه در روابط با قرقیزستان، تلاشی برای نمایش قدرت توسط این سیستم ضعیف و مهلک می‌باشد. این تحلیلگر همچنین با این فرضیه که واکنش پارلمان اروپا نسبت به لایحه منع تبلیغات همجنس‌گرایی در قرقیزستان در راستای مخالفت با همگرایی« بیشکک» با اتحادیه اقتصادی اوراسیا است، موافق می‌باشد. چندی قبل نمایندگان پارلمان قرقیزستان پیش‌نویس قانونی را فراهم کردند که در آن تبلیغات همجنس‌گرایی در قرقیزستان ممنوع شود که برخی سازمان‌های وابسته به غرب و اتحادیه اروپا مخالفت خود را با آن ابراز داشتند و فعلا تصویب این قانون مسکوت مانده است. انتهای پیام/.

93/10/30 - 08:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن