تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802545706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاسم رضایی: حتما در جام جهانی شرکت می‌کنم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: قاسم رضایی: حتما در جام جهانی شرکت می‌کنم
کد خبر: ۴۶۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۶ - 20 January 2015


دارنده مدال طلای المپیک 2012 در کشتی فرنگی از عزم خود برای رسیدن به دومین مدال طلای المپیک خبر داد و گفت: انگیزه من برای رسیدن به این هدف فقط خوشحال کردن مردم است.


قاسم رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط خود برای حضور در اردوی تیم ملی اظهار کرد: خدا را شکر پس از چند مرحله اردوی تیم ملی آرام آرام به شرایط خوب نزدیک می شوم و قصد دارم ان‌شاءالله با آمادگی کامل در رقابت‌های جام جهانی تهران حاضر شوم. هرچند برای رقابت‌هایی مانند جام جهانی خیلی به آمادگی صددرصد نیازی نیست اما در مجموع از شرایط بدنی خودم در تمرین‌ها راضی هستم.


فرنگی‌کار وزن 98 کیلوگرم تیم ملی ایران تصریح کرد: در مجموع اردوهای بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و کادر فنی تلاش زیادی برای رساندن کشتی‌گیران به شرایط خوب انجام می‌دهد. امیدوارم تیم ملی ایران بتواند با نشان دادن یک عملکرد خوب، عنوان قهرمانی جهان را بار دیگر به دست بیاورد و با اقتدار تیم‌های قدرتمندی چون روسیه، ترکیه و آذربایجان را شکست دهد تا به این وسیله بار دیگر اقتدار ایران در کشتی فرنگی جهان به همگان ثابت شود.


وی با تاکید بر اینکه به طور حتم در رقابت‌های جام جهانی تهران شرکت می‌کند، گفت: نفرات اصلی تیم مانند سوریان، نوروزی نیز به خوبی در حال تمرین هستند و فقط عبدولی در تیم ملی حضور ندارد که امیدوارم شرایطی مهیا شود تا او هم بتواند برای ایران در این رقابت‌ها کشتی بگیرد. فکر می‌کنم در مجموع ترکیب خوبی برای موفقیت در جام جهانی داریم.


رضایی درباره مهم‌ترین رقبای خود در سنگین‌وزن کشتی فرنگی جهت پوشیدن دوبنده تیم ملی خاطرنشان کرد: صالحی‌زاده و علیاری نیز با جدیت در حال تمرین هستند چرا که هر کسی با یک انگیزه‌ای وارد اردوی تیم ملی می‌شود و هیچ کشتی‌گیری بدون هدف این همه فشار را تحمل نمی‌کند. مطمئنا همه حاضران در اردوی تیم ملی فرنگی با هدف پوشیدن دوبنده تیم ملی تمرین می‌کنند و زحمت می‌کشند اما امیدوارم در نهایت هر کشتی‌گیری که شایستگی داشته باشد، بتواند برای تیم ملی در رقابت‌های مختلف حاضر شود.


دارنده مدال طلای المپیک لندن با بیان اینکه مهم‌ترین هدفش کسب دومین طلای المپیک در برزیل است گفت: می‌خواهم با کسب دومین طلای المپیک بار دیگر مردم را خوشحال کنم و یکی از ورزشکاران ایران باشم که توانسته دو مدال طلای المپیک را به دست بیاورد. هرچند این موضوع خیلی مهم نیست بلکه مهم‌ترین انگیزه‌ام برای رسیدن به این هدف خوشحال کردن مردم است. هنوز هم بسیاری از مردم وقتی با من مواجه می‌شوند می‌گویند روزی که تو توانستی مدال طلای المپیک را برای تیم ملی کشتی فرنگی به دست بیاوری، یکی از بهترین روزهای زندگی‌مان بود و همین موضوع باعث می‌شود تلاشم را بیشتر کنم تا بار دیگر آن‌ها را خوشحال کنم.


وی در پاسخ به این سوال که آیا پس از المپیک 2016 به کشتی ادامه خواهد داد یا خیر اظهار کرد:‌ اگر بتوانم کماکان برای کشورم افتخارآفرین باشم و توان حضور بر روی تشک کشتی را داشته باشم به کشتی ادامه می‌دهم در غیر این صورت دوست دارم به مربی‌گری بپردازم تا به این وسیله تجربیات حضور 15 ساله در کشتی و کار کردن با مربیان بزرگ را به کشتی‌گیران دیگر انتقال دهم.


رضایی در ادامه با اشاره به مشکلات مالی کشتی ایران گفت: خادم با تمام کمبودهای موجود از نظر تغذیه، دکتر، ماساژور و... تمامی امکانات را برای ملی‌پوشان فراهم کرده است تا هیچ مشکلی در اردو نباشد. او به قول‌های خود با وجود اینکه بسیاری از مشکلات مالی فدراسیون را رنج می‌دهد، عمل کرده است. حتی بر اساس قولی که داده بود، حقوق کشتی‌گیران حاضر در اردوی تیم ملی را نیزکه ماهی در حدود 2 میلیون تومان برای هر کشتی‌گیر است را پرداخت می‌کند که این حقوق قرار است از رقابت‌های انتخابی امسال تا انتخابی سال بعد پابرجا باشد که این برای نخستین بار است در کشتی‌ ایران با این نظم به انجام می رسد چرا که پیش از این کشتی‌گیران حاضر در اردوهای تیم ملی فقط هنگامی که در اردوها حضور داشتند به صورت روزمزد حقوق می‌گرفتند.


وی در پایان با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه با کمک مسئولان اوضاع مالی فدراسیون کشتی بهبود یابد گفت: ان‌شاءالله وضعیت فدراسیون از لحاظ مالی بهتر شود تا بتوانند به نفرات دوم و سوم در هر وزن نیز حقوق بدهند. فدراسیون با همه مشکلات، اردوها را به صورت منظم در همه رده‌ها برگزار می‌کند و آن‌ها را به تورنمنت‌ها و مسابقه‌های مختلف اعزام می‌کند که جا دارد از رسول خادم به خاطر زحماتش برای کشتی ایران قدردانی کنم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن